29 lis 2013

07. (20-21) I feel the fever

Witamy, witam ^^
Dzisiaj oddaję zamówienia dla  ONE DIRECTION AKA MY GOD oraz Salute :)
Standardowo - jak coś nie tak, piszcie, a ja zmienię.


Zamówienie dla ONE DIRECTION AKA MY GOD :


Najdłuższy zwiastun w mojej karierze xD Ale mi się podoba, mam nadzieję, że Tobie też ^^ Jednak gif z tymi strzykawkami ominęłam, bo miałam na jego widok odruch wymiotny xD


Zamówienie dla Salute :


Ten zwiastun też mi się podoba ^^ Nie podałaś mi tam piosenki, ale dałam to, co wyżej, bo mi się cholernie spodobała :) Jeśli Tobie nie podpasuje to mogę zmienić ^^ 

Zamówienia dla Violence i Elisabeth ToStyMaHoPay oddam w następnej notce :)
Proszę o cierpliwość <3

Przyjmuję zamówienia, nie wiem ile, składajcie zgodnie z regulaminem :D

Do zobaczenia, Melodia. ^^

2 komentarze:

  1. sda bnfbdshghdsgfhgfshgsgrfhadgtsdhgshd *O*
    KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO!!!!
    BEZ UWAG! ZWIASTUN ŚWIETNY!!! *O*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, zakochałam się w tym zwiastunie!!! No po prostu jest meeega *-*
    Sama bym lepszego nie zrobiła... Bardzo, ale to bardzo ci dziękuję,,, <3
    salute

    OdpowiedzUsuń