17 gru 2013

013. (33) I don't care.

Cześć tu Wasz Fravek o którego tak dużo osób pytało! Więc oto jestem. Na początku chciałem Was przeprosić, na początku miałem problemy z programem później ze sprzętem, ale sytuacja opanowana! Mam nadzieję. Dziś mam dla Was jeden zwiastun mianowicie.

Zamówienie dla : wytrwała na zawsze

Nic dodać nic ująć, z mojej strony mogę powiedzieć tylko to że bardzo przyjemnie wykonywało mi się Twoje zamówienie <3 . Pozdrawiam i czekam na opinię. Moim zdaniem muzyka jest idealnie dopasowana.


Notka krótka ale bardzo się cieszę, że w ogóle pojawiła się ona na blogu. Pozdrawiam.
Co do zamówień przyjmę 2. Do następnej notki! Wasz Fravek.

1 komentarz:

  1. Yeah udało mi się dorwać do laptopa dzisiaj więc pisze:
    Po pierwsze super wygląd bloga, jak weszłam na DZ na tablecie to myślałam, że jest jeszcze jakaś inna Dolin Zwiasunów, ale naszczęście dobrze trafiłam.
    A teraz co do zwiastunu, wyszedł super, nie mam żadnych uwag

    OdpowiedzUsuń