2 cze 2014

073. (194-196) Chandelier

MUZYKA


Cześć! :)
Nawet nie wiecie z jaką radością oddaję te zamówienia. To niesamowite, że należę do tej wspaniałej załogi ^^
Chciałam również przeprosić, że trochę zwlekałam, ale byłam chora, miałam wycieczkę i ogólnie szkoła ;/
Teraz moja szkoła organizuje biegi więc oddaję zamówienia i spadam na deszcz xD nie ma co, pogoda nam dopisała ;)

Zamówienie dla Fallen 



~~ Jeśli się nie mylę to znów nie zastosowałam tej muzyki co podałaś xD Ed zbyt długo się rozkręcał i niezbyt pasował. Dodałam też skrzydła żeby nadać zwiastunowi charakteru. Jestem dumna, bo nie miałam problemów z tym zwiastunem ;) nawet z programem ^^ to cud. Jestem zadowolona z efektu końcowego i mam nadzieję, że ty również będziesz. 


Zamówienie dla Amanda Savfayer



~~ Zwiastun mi się podoba, choć nie do końca przekonana jestem do muzyki. Mam jednak nadzieję, że ciebie on usatysfakcjonuje ;) Czekam jeszcze na uzupełnienie informacji w drugim zgłoszeniu :)


Zamówienie dla Crazy Mofos



~~ Kiedyś kochałam Ashley! Ale to było dawno xD Zapewne jak zauważyłaś wstawiłam efekty z motylami żeby nadać mu tego magicznego (?) charakteru. Muzyka nie do końca spełnia moje oczekiwania. Jeśli coś mam poprawić to pisz, ale mam nadzieję, że to nie będzie konieczne ;)


Jak widzicie jest to tylko część zamówień, ale po prostu nie wyrobiłaby się z wszystkimi. Z góry mówię, że na kolejne nie będzie już tyle musieli czekać.

Buziaki ;***

5 komentarzy:

  1. Jeju uwielbiam ciebie i twoje zwiastuny. Baaardzo dziękuję za mój. Jest cudny. I muzyka też fajna. Pasuje.
    Naprawdę wieeeelkie dzięki ♥
    Buziaki
    Fallen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha już 4 razy to oglądałam i nie mogę się napatrzec♥

      Usuń
  2. Wszystkie zwiastuny są cudowne! <3 Ale chyba najbardziej podoba mi się ten dla Fallen:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej urzekl ostatni zwiastun dla Crazy Mofos, efekt motyla cudowny. Mam prośbę wstawilabys do wszystkich zamówien linki, bo na telefonie mi sie nie włączają

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, zrobię to gdy znajdę chwilę wolną ;)

    OdpowiedzUsuń