15 lis 2015

Quiz

Czeeeść, wszystkim. ^^

 Przybywam do Was z pierwszą konkurencją w tym specjalnym dniu, czyli 2 urodzinkach Doliny! Jejku nawet nie wiecie jak się cieszę, że minęły 2 lata, a Dolina wciąż jest w pełni sił! Nigdy bym nie pomyślała, że dotrwam do tego momentu, a jednak :) Teraz pozostaje nam czekać na trzecie urodziny! :D Sam quiz polega na tym na czym zwykle polegają quizy, czyli ja wam daję 10 pytań, a wy w komentarzach piszecie odpowiedzi, dla osób które najszybciej odpowiedzą na najwięcej pytań przewidziane nagrody! :D

Tak więc, zaczynamy!


1. Ile zwiastunów pojawiło się w pierwszej notce na DZ?
a. 5
b. 2
c. 6
d. 3

2. W jakiej kolejności były przyjmowane pierwsze stażystki?
a. Wakako, Justyna K, Skybells
b. Justyna K, Jerry, Wakako
c. Skybells, Wakako, Jerry
d. Wakako, Skybells, Justyna K

3. Skąd najczęściej brały się tytuły notek?
a. tytuły filmów
b. tytuły piosenek
c. tytuły książek
d. osobiste przeżycia

4. Jak nazywał się pierwszy dodany zwiastun?
a. Suddenly Love
b. Nieprzemyślane życzenia
c. I need you
d. Love comes suddenly

5. Ile notek łącznie zostało opublikowanych na DZ?
a. 283
b. 310
c. 267
d. 280

6. Ile było stażystów od początku DZ?
a. 12
b. 25
c. 18
d. 27

7. Kiedy dokładnie zmienił się system zamawiania zwiastunów?
a. 06.02.2015
b. 7.04.2015
c. 21.02.2015
d. 09.03.2015

8. Która notka ma najwięcej komentarzy?
a. WITAMY ! :)
b. JUST A LITTLE BIT OF YOUR HEART
c. POISON AND BLOOD
d. ALIVE

9. Ile notek musi dodać stażysta, aby przejść staż?
a. 4
b. 2
c. 1
d. 3

10. Jaka była "tradycja" na DZ?
a. dodawanie specjalnych notek na specjalne liczby wyświetleń
b. dodawanie specjalnych notek z okazji świąt
c. dodawanie specjalnych notek na urodziny załogi
d. odpowiedzi b i c są poprawne





Odpowiedzi piszcie w komentarzach, czekam! :)

Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. aww sto lat i już rozwiązuję :)
    1. c
    2.a
    3.b
    4.c
    5. wyszło mi 291 haha więc stawiam na a bo to najbliższa odp
    6.b ? tak mi się wydaję chyba że źle liczę haha znowu
    7.a tego jestem pewna :)
    8.b :P
    9.minimum 3 więc odp d
    10. i znów d :*
    Jeszcze raz sto lat sto lat :) Bo uwielbiam wasz blog, miałam zwiastuny na swoich blogach od dawna i mam nadal, ja nie zamierzam przestać pisać więc mam nadzieję że wy wykonywać moich zamówień hhahha JESZCZE RAZ sTOOO LAT :* *

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. A
    2. D
    3. B
    4. D
    5. A
    6. C
    7. C
    8. B
    9. D
    10. D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. A
    2. A
    3. B
    4. C
    5. B
    6. C
    7. A
    8. B
    9. D
    10. D

    Boże, jeszcze pamiętam zeszło roczną zabawę, gratuluję dwóch lat i liczę, że doczekacie się 3 roku, bo wasz blog jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.c
    2.a
    3.b
    4.c
    5.a
    6.c
    7.a
    8.b
    9.d
    10.d

    W niektórych strzelałam, a niektóre wiedziałam. Wszystkiego najlepszego, mimo, że nie jestem z wami zbyt długo, ale na pewno zostanę.

    OdpowiedzUsuń