1 gru 2015

241. (655-656) Catch the World

Witam Was moi drodzy.
Przybywam dzisiaj do was w tak piękny grudniowy dzień (lub raczej wieczór).
Czy tylko ja nie mogę się doczekać Świąt i Nowego Roku? Gdybym mogła, to z chęcią przespałabym ten okres, który dzieli mnie do Wigilii. Matko, jak ja uwielbiam potrawy, które przygotowujemy całą rodziną i w dodatku ten wspaniały barszcz z uszkami. Normalnie palce lizać.
Lepiej jednak będzie, jak skończę o jedzeniu, bo przez to zachciewa mi się jeść.
Najlepiej przejdę teraz do zamówień, które wykonałam. Chciałam wykonać ich więcej, ale natłok obowiązków, zajęć dodatkowych, w dodatku brak sił na cokolwiek, powoduje, że człowiek nie ma nawet siły na rozwijanie swoich pasji, jaką jest tworzenie zwiastunów.
A więc nie zanudzając więcej, przechodzę w końcu do zwiastunów.

Zamówienie wytrwała na zawsze
Zwiastun wykonywało mi się z wielką łatwością, co powoduje również, że udało mi się go zrobić w bardzo krótkim czasie.

Zamówienie Charlie TH
Za wszelką cenę nie potrafiłam zabrać się za zwiastun. Za każdym razem brakowało mi pomysłu jak go wykonać, aby zaciekawić widza, jednak po bardzo długim namyśle, postanowiłam wykonać go w taki sposób, co spowodowało, że sam mi się spodobał. Wiem, że w zamówieniu pisałaś, że podobają Ci się moje zwiastuny bez napisów, lecz nie mając zbytnio pomysłu na przedstawienie fabuły za pomocą samych scen, postanowiłam, że będą napisy. Pisałaś, że Ci się podoba, co również mnie bardzo cieszy, gdyż nie byłam pewna czy tak będzie. 


Postanowiłam o zamknięciu mojej kolejki.
Chciałabym po prostu na początku wykonać zamówienia, które przyjęłam i wtedy otworzę ponowinie kolejkę.
Pozdrawiam
Kitty

2 komentarze:

  1. Rany, ten pierwszy mi się super podoba! Już nie mogę się doczekać kiedy zrobisz mój, bo po tym co już widziałam (mi. mój poprzedni zwiastun) wiem, że będzie świetny!
    W takim razie życzę weny, wolnego czasu i tego pysznego barszczu!

    OdpowiedzUsuń