11 wrz 2016

307. (776) tak się boję

10/11.09.2016r.

Niestety, ale nie udało mi się i przegrałam walkę z czasem. Dodaję tego posta z godzinnym opóźnieniem, gdyż jest to spowodowane przede wszystkim moją, ale również komputera i programu winą. Ten zwiastun podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich jakie tutaj dodałam, między innymi dlatego, że był robiony na wielkim spontanie. No cóż.. w poniedziałek mój staż dobiega końca i póki co nie wiem czy zagoszczę tutaj na dłużej. Bardzo polubiłam załogę DZ oraz panujący tu klimat:D 
Gdybyście chcieli mnie znaleźć w internecie to zapraszam serdecznie tutaj:)
To by było na tyle trzymajcie się mocno papa!



honey

2 komentarze:

  1. Przecież to jest filmik, który ktoś zmontował już wcześniej, kiedy przed premierą filmu MIASTO44 pojawiła się piosenka Happysadu ... tu jest prawie nic nie zmienione..
    Trochę nie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, za tak późny komentarz, ale ten film jest 100% moją pracą. Polecam obejrzeć jeszcze raz film o którym wspomniałaś. Do swojego zwiastunu użyłam urywków z zwiastunów Miasta 44.

      Usuń