6 paź 2016

310. (779-780) Rough Sea

*06.10.2016r.*

Hey!

Nazywam się Ania, jednak tutaj istnieję pod pseudonimem Wolfiiine. Od dzisiaj będę pełnić miesięczny staż na Dolinie Zwiastunów. Mam nadzieję, że się sprawdzę i zostanę z Wami na dłużej. Jeżeli chcielibyście się dowiedzieć czegoś więcej o mnie to zapraszam do mojej podstrony. ~klik~
Na teraz przygotowane mam dla Was dwa zwiastuny.


Oto zwiastun, który wykonałam do mojego opowiadania - które jak na razie nadal nigdzie nie zostało opublikowane. Jest on dla mnie szczególnie ważny. To właśnie w tym zwiastunie jako pierwszym nie dodałam żadnych napisów. Musiałam się dość ciężko napracować aby przekazać w samych obrazach atmosferę i fabułę opowiadania.
Poza tym wspomnę, że uwielbiam takie klimaty. Nutka grozy i tajemniczości to jest właśnie to co lubię.


Drugi zwiastun także jest zrobiony na potrzeby mojego opowiadania - nad którym dalej pracuję i na razie jest tylko prolog. Wybrałam go głównie dlatego, że to właśnie w nim zaczęłam zwracać większą uwagę na jakość gifów, jak i ich rozmiary. Do tego tak jak poprzedni był w moim zgłoszeniu. Osobiście uważam także, że remix, który został tutaj dodany idealnie wpasowuje się w klimat i ogólnie cały zwiastun.

No i to by było chyba na tyle dzisiaj. Mam nadzieję, że miło mnie przyjmiecie i będziemy razem się dobrze bawić. Miłego czwartku i do następnej notki!
Wolfiiine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz