15 mar 2014

045. (118-120) I just call to say I love you

Witam państwa gorąco ^^

Jak obiecałam, notka pojawiła się w połowie marca. Oddam dzisiaj trzy zamówienia ze względu na to, że mój czas ogranicza się ostatnio tylko do szkoły. Serio to jakieś piekło jest. Ostatni tydzień, codziennie coś! Sprawdziany, kartkówki, pytania... Mogą się jednak pochwalić, że z wszystkich tych pułapek wyszłam z twarzą xd

Przejdźmy do zamówień ^^ Jak coś nie tak, pisać - poprawię. 


Zamówienie dla Horanowa37:

[KLIK]


Wybacz brak podglądu, ale YT nie współpracuje. Mam nadzieję, że zwiastun Ci się podoba. ^^ Nie wzięłam piosenki Justina, bo kompletnie mi się nie kleiła z tym filmikiem. Taylor chyba pasuje. Dziękuję, że podałaś mi napisy, od razu szybciej mi się robiło :)


Zamówienie dla Punk Harry:


O Boże, załamiesz się, jak to obejrzysz. Wybacz, nie potrafię tego zrobić inaczej. Starałam się, ale mi nie wyszło. Zawsze możesz zamówić u kogoś innego z naszej załogi. To jest naprawdę jakieś piekło xd
Mam nadzieję, że nie zejdziesz przed monitorem xd


Zamówienie dla Nie Wiem:


Mam nadzieję, że Ci się spodoba :) Osobiście nie mam żadnych uwag.

Na dzisiaj to wszystko :D Następna notka jakoś tak początek kwietnia, koniec marca.

Przyjmuje zamówienia, składajcie zgodnie z regulaminem ^^

Do zobaczenia, Melodia <3

PS. Czy tylko ja zakochałam się w nowym szablonie? :D

6 komentarzy:

  1. Huhuhuh Zwiastun jest boski mówie w imieniu swoim i Nie Wiem bo tego bloga będziemy prowadzić razem ale mam jedno zastrzeżenie :) Czemu nie ma muzyki w tle ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie ma! :o
      Boże, yt mnie dobija ! U mnie wszystko jest okej.
      Poprawie później, albo jutro bo nie ma mnie w domu... Mam nadzieję, że to żaden problem :c

      Usuń
    2. Pewnie jest roszczenie na tą piosenkę i yt ją wyciszyło. ;c
      Miałam tak. W takim wypadku jedynie zmiana muzyki. ;c
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Będę musiała tak zrobić ;c

      Usuń
  2. Śliczny misiu :* Przepraszam,że dopiero teraz pisze,ale nie miałam dostępu do internetu :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci się podoba? :o
      Woow! Bardzo się cieszę <3
      I nie ma sprawy :)

      Usuń