2 maj 2014

063. (173-175) The things we lost in the fire

Witam wszystkich :D
Wiem, że notka pojawia się dość późno, ale nie wiem czemu nie miałam wcześniej za bardzo czasu :/ Dzisiaj oddaje dwa zamówienia oraz jedno poprawione. Miałam troszeczkę pod górkę z poprawianiem, bo słabo się odgadywałyśmy, ale jakoś poszło ;) Mam nadzieję, że efekty się podobają :D Co do reszty nie było aż tak wielu problemów, ale jakieś były :(



*Zrobiłam wszystko tak, jak chciałaś i nawet jestem zadowolona :) Intro trwa przez cały zwiastun, ale nawet tutaj pasuje ;] Kiedyś już robiłam zwiastun tego typu, więc to nie było takie trudne :D Mam nadzieję, że całosc się podoba ;) 


Dla RUSHERKA


* Tutaj od razu mówie było trudno. Nie użyłam aż|tylko dwóch postaci, ponieważ nie znalazłam w ogóle gifów! Ten internet się jednak gdzieś kończy! Byłam taka wściekła... Muzyka też taka sobie - niby średniowieczna, ale taka smętna :C Ocenisz sama tylko nie krzycz

Dla Fruits


*Dojście do tego było trudne - tak nawet bardzo. Mówiłam, że nie znam się na tych imionach i nie cierpię Violetty, więc nie trudno się domyślić, że będę miała z tym problem. Ale jednak. To LUDMIŁA a nie Ludomiła XD Ah jak mądra. 
No dobra to na tyle kochani :) Mam nadzieję, że zwiastuny się podobają. 
PRZYJMUJĘ TYLKO 2 ZAMÓWIENIA
bo od 15 albo 22 maja idę na przymusowy urlop.


4 komentarze:

  1. Jest świetny !
    Dziękuje jesteś wspaniała !
    Kocham cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. *__* Idealny!! Leprzego nie mogłam wymarzyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie wykonane zwiastiny, acz ich treść do mnie nie przemawia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest idealnie :-D
    Bardzo dziękuję :*
    Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń