14 maj 2014

068. (186) Nadzieja


  Heej <3 Jak tam u was? Oceny poprawione? Mi jeszcze troszkę zostało do poprawy ^^ Dzisiaj przybywam do was z jednym zamówieniem, które wykonałam dosłownie przed chwilą. Niestety program na moim komputerze odmówił  posłuszeństwa i nie chciał dodać muzyki, więc musiałam go robić na innym komputerze i wyszedł taki sobie. 

https://www.youtube.com/watch?v=WYCxSqLGE1I

YT mnie nie lubi ;x Jak pisałam wcześniej - mnie się średnio podoba, ale najważniejsze jest Twoje zdanie :) Osobiście zmieniłabym muzykę, ale sama powiesz co pasuje a co nie ^^ Jakby co to mogę wszystko zmienić :3 


Przyjmuję zamówienia :)

Pozdrawiam, Naomi.  

2 komentarze:

  1. Muzyka jest właśnie fajna, mi się podoba :D Przez ten zwiastun z chęcią przeczytam te opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za tak śliczny zwiastun :) Jest piękny, zakochałam się. Haha, naprawdę dziękuję bardzo. Z całego serduszka. :)

    Pozdrawiam,
    Sophie.

    PS. Button już jest wstawiony.

    OdpowiedzUsuń