23 sie 2014

103. (293-296) Love Will Remember


Witam wszystkich! 
Czujecie, że już za 8 dni szkoła? Ja jestem zdruzgotana, ponieważ chciałam jeszcze wakacje :< Z resztą, kto nie chce? Ja miałam zamiar zrobić sobie dredy, ale nie uda się bo niedługo szkoła, a u nas dredy są zabronione. No jedynie cieszę się z tego, że spotkam moich znajomych i znowu będą odpały jak dawniej. Znowu będziemy się wygłupiać na każdej lekcji, rzucając w siebie papierkami i dostając kolejne uwagi do dziennika. O tak, tego mi brakuje. Jednak kiedy pomyśle, że już za rok w czerwcu będę żegnała gimnazjum... Nie! Ja nie chcę! :( Ja chcę tutaj zostać... Ale zdać! XD Trochę mi szkoda będzie tych gimnazjalnych lat. Ale cóż. Trzeba iść dalej. Pewnie tak samo będę mówiła w liceum.

Dzisiaj przychodzę do was z trzema zamówieniami i jednym zwiastunem dla mnie. A więc zaczynamy! ;D


Dla Jasmine
Tutaj nawet mi się wszystko podoba. Gify są czarno-białe. Napisy są takie, jak chciałaś, więc myślę, że jest ok. Ale oceń sama ;) Standardowo - coś nie pasuje pisać. 

Ten zwiastun jest z filmików, jak prosiłaś. Ujęłam wszystko, tak aby czytelnik się domyślał. W pewnym momencie podpisane są wszystkie imiona. Piosenka również jest taka, jak chciałaś. Chyba to ta, nie? Jeśli się coś nie podoba to pisz :)

Ty kochana zwiastun już widziałaś, bo miałam go zrobić przed 17. Co do twojego zastrzeżenia o za szybkich gifach - sama mi takie podałaś, a ja w Vegasie nie mogę ich za bardzo przedłużyć. Mi się ten zwiastun bardzo podoba :)
Dla Mnie
Ahahaha. Tak to już kolejny zwiastun na bloga, którego rzekomo będę prowadzić. Ale cholera, jak patrze na innych opowiadania to aż mnie toś ściska, że ja nie mam swojego! 
W ten oto sposób żegnam się z wami. Mam nadzieję, że moje prace się wam podobały :) Szczęśliwego nowego roku szkolnego! 

PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA.

19 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się chyba pierwszy zwiastun. Śliczne gify i Teen Wolf <3 Pięknie wykonany i strasznie mnie zaciekawił.
    W drugim nie pasuje mi muzyka, co prawda piszesz, że taką wybrała zamawiająca, ale ja widzę to raczej z jakąś fajną nutką z esłowami, taką rytmiczną.
    W trzecim podobają mi się niektóre gify, zwłaszcza pod koniec.
    Jednak to czwórka zaciekawiło mnie na tyle, ze wejdę na bloga. Chyba to ta tematyka. Dramione <3 (Chyba)
    Mam jednak pytanie. Gdzie pobierasz gify? Zwłaszcza te Draco, bo ja szukam i znaleźć nie mogę ;)
    Croy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu wpisuję Tom Felton gif tumblr i tyle :>

      Usuń
  2. Hej, a w sprawię 4. Mogę Ci wyznać, ze gdybyś zaczęła pisać to opowiadanie, to ja na pewno bym czytała ;) Uwielbiam Dramione :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuję za wykonanie trailera ♥ jest boski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym zamówić sobie zwiastun .
    1.Rum and Coca-Cola
    2.blogerka
    3.http://babyyouremyweakness.blogspot.com/
    4.skybells
    5.Amy Bannet - z pozoru zwykła dziewczyna, która wiedzie spokojne, zwykłe życie, aż nagle jej rodzice się rozwodzą, musi się przeprowadzić i nie jest dla niej to wszystko łatwe.Poznaje tam piątkę mega gorących facetów.Czy w końcu odnajdzie szczęście? Czy zakocha się w jednym z nich?
    6.muzyka: Little Mix - DNA, główna bohaterka Selena Gomez i chłoapki z 1D, najwięcej Harrego
    7.nie mam uwag :)
    8.gg:35494291 e-mail oliwiac26@o2.pl
    z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jerry, na jakim programie zrobiłaś zwiastun z filmików? Ew. jeśli masz/pamiętasz z jakiej strony pobrałaś, podasz linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Windows Live Movie Maker - pisze na końcu :> Nie ściągałam go bo miałam już go na kompie, bo mam Windowsa 7 która maja już to w pakiecie. :)

      Usuń
    2. Do Anonima, Windows Live Movie Maker śmiało można pobrać z dobreprogramy.pl. Wchodzisz, ściągasz, instalujesz i masz na wyłączność.

      Usuń
  6. Witam :)
    Byłam święcie przekonana, że u was nikt nie robi zwiastunów z filmików, ale teraz zobaczyłam, że Jerry robi. Tak więc postanowiłam złożyć zamówienie :)

    1. Hasło - Rum and Coca-Cola

    2. Zamawiający - Aurelia

    3.Blog, na którego zamawiasz - .http://unfulfilled-dreams-of-a-fallen-angel.blogspot.com/

    4.Osoba, która ma wykonać zamówienie - Jerry

    5.Opis bloga - mój blog jest o dziewczynie, która jako kobieta z przepowiedni trafia do miasta Aniołów. Nie wie że ma dużą moc i walcza o nią także upadli, którzy wysyłają Upadłego Axela aby ją uwiódł i sprowadził do miasta Upadłych. i to jest pierwsza część do której mam zwiastun.
    a chciałabym do drugiej :
    Gdy pojawia się w tym mieście wyrastają jej czarne skrzydła. bardzo zmienia się i staje się zimna i obojętna. Axel żałuje i razem z przyjacielem chce ją stamtąd wyciągnąć. Do tego wszystkiego Ana dowiaduje się , że jej rodzice zostali zamordowani przez wodza aniołów ( tych dobrych) on działa pod wpływem Wyroczni. Dlatego tez szykuje wojnę werbując siłą inne istoty ( elfy, wampiry, wilkołaki, centaury itp.) To tak po krótce. Czy Axelowi uda się odzyskać jej zaufanie i z powrotem w sobie rozkochać.

    6. Opis zamówienia -
    - bohaterowie
    Anastasia Moor - Mila Kunis
    Axel - Dean Geyer
    Wódz Aniołów - jakiś starszy blondyn. Taki koło trzydziestki
    Wódz Upadłych - Jamie Dornan
    Przyjaciel Axela - Mario Casas ( on grał w 3 metry nad niebem)
    Przyjaciółka Any - młoda dziewczyna z blond włosami ( krótkimi kręconymi jakbyś znalała. a jak nie to tylko blond i krótkie)
    Wyrocznia - wiedźma z filmu Robin Hood książę złodziei

    - napisy :

    * Jeden zły wybór...
    * ...zmienił jej życie w koszmar.
    * Tymczasem zbliża się wojna, która zdecyduje o jej losie
    * Kto tak naprawdę służy dobru, a kto złu?
    * Jest ktoś kto zna odpowiedź na wszystkie pytania...
    * Ból...
    * Utracone zaufanie...
    *Czy jest miejsce na miłość?
    * Los świata zależy tylko od niej - kobiety z przepowiedni

    a materiiały podesłałabym ci na maila gdybyś przyjęła moje zamówienie :)


    7. Uwagi dodatkowe - sceny którw będziesz dodawała oprucz tych które ci wyśle to żeby były z filmów fantasy ( takich żadnych nowoczesności- samochody, telefony itp.)

    8. Kontakt - carmen.story16@gmail.com

    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejo!
    1. Hasło: Rum and Coca-Cola
    2. Zamawiający:Blanaa
    3. Adres bloga: http://got-away-from-me.blogspot.com/
    4. Osoba, która ma wykonac zamówienie: skybells
    5. Buena mieszka w Londynie razem z bratem i pracuje jako fotograf w Chelsea. Pewnego wieczoru wracając ze spaceru, zostaje potrącona przez, jak się później okazuje, gwiazdę Arsenalu- Aaron Ramseya. Na początku nie pała do niego zbytnią sympatią, ale po rozprawie w sądzie wszystko się zmienia. Dodatkowo, szwagierka Bueny ukrywa pewien sekret. Aaron, kiedy dowiedział się, że Olalla go okłamała, postanawia się zemścić na niej, poprzez zranienie Bueny.
    6. Buena Torres- Crystal Reed i Aaron Ramsey.
    Napisy pasujące do opisu. Muzyka: James Arthur- Impossible
    7. Kontakt: kasiachalcarz@gmail.com
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Rum and Coca-Cola
    2.kasiulka33311 Katarzyna Struska :)
    3. www.ross-i-laura.blog.pl
    4. Melodia(tak jak po przednie) :)
    5. Laura idzie do pierwszej liceum, obawia się tego ponieważ uczyła się przez gimnazjum w domu gdyż była poniżana. Boi się że nie pozna nikogo i nie odnajdzie się w szkole. Ross jest szalonym chłopakiem i zakłada się z bratem i kolegą Dean'em o to że każdy z nich zaprzyjaźni się z dziewczyną i kiedy każda z nich się zakocha zostawią je. Ty czasem Laura poznaje Kate, ofiarę Rocky'egoktóra właśnie przeprowadziła się do LA, Kin, ofiarę Dean'a, wieczną optymistkę i Clau, zagubioną dziewczynę która ma dosyć swoich bogatych rodziców i zakochuje się w swoim nauczycielu tańca, Rikerze.
    6. Bohaterowie:
    Laura Marano
    Ross Lynch
    Indiana Jons
    Victoria Justice
    Kat Graham
    Brenton Thwaites
    Riker Lynch
    Rocky Lynch
    Napisy wybierz z opisu jakieś :)
    Muzyka- R5 Easy Love
    7. Brak.
    8. kasiulka33311@wp.pl
    Z góry dziękuje i mam nadzieje że zamówienie przyjmiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Rum and Coca-Cola
    2. Rochelle
    3. drug-princess.blogspot.com
    4. Jerry
    5. Mój blog ma niezbyt skomplikowaną fabułę, a mianowicie pewna dwudziestolatka trafiła do mafii w wieku 13 lat przez swojego ojca. Wtedy to zaopiekował się nią litościwy gangster i dziewczyna stopniowo wdrażała się w takie życie. Aktualnie jest szanowanym członkiem mafii, organizuje przemyty narkotyków zabijając po drodze masę ludzi. Pewnego pięknego dnia (a właściwie nocy) podskoczył jej pewien osiemnastoletni barman, określając ją jako sukę. Całą sytuację widzi handlarz ludźmi i "przywłaszcza" sobie chłopaka . Dziewczyna chce go uratować, bo ma osobiste zatargi z handlarzem.
    6. Główna bohaterka: Lilianne Moore - Ashley Benson
    Facet, który się nią zaopiekował: "Midnight" - jakiś przypadkowy facet z Google grafiki, możesz zobaczyć w dziale Bohaterowie na moim blogu
    Barman porwany przez handlarza ludźmi - Jason Dickson - również przypadkowy koleś z neta, również możesz zobaczyć na moim blogu
    Napisy: - Jej życie...
    - Nie jest normalne...
    - Nie jest łatwe...
    - Nie jest LEGALNE.
    - Bez rodziny...
    - Bez przyjaciół...
    - Z bólem
    - Silna lecz niepewna...
    - Odważna lecz zagubiona
    - Ale kto powiedział, że jedna przypadkowa osoba nie może wnieść do niego kilku uroczych uśmiechów? (te napisy to tak wiesz, między gifami)
    Muzyka - 2Chainz ft. Wiz Khalifa - We Own It
    7. Jeśli chodzi o uwagi, to nie mam dla ciebie materiałów, ale chciałabym by całość była czarno biała, jakieś imprezy, kreski kokainy, pistolety, stłuczki samochodowe, no i oczywiście Ashley Benson, całość raczej szybka
    8. Email: karakum137@gmail.com
    Z góry bardzo, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń