10 lut 2015

147. (414-416) Knock Knock


Hej!

Zaczął mi się drugi tydzień ferii, w końcu spadł minimalny śnieg, a ja jestem chora. :c
A skoro sobie leżę i smarkam, to  wzięłam się za czytanie... Moim umysłem zawładnął teraz Robin Koleżka (Puk) i książę Ash. O matko, kto by pomyślał, że trylogia o elfach i innych dziwnych stworzeniach mnie tak wciągnie? ♥
Oddaje dziś dwa zamówienia, niestety ostatniego nie zdążyłam jeszcze wykonać.



1.Zamówienie dla Kylie

Wiem, że prosiłaś abym tam coś dodała, ale musiałam zająć się drugim zamówieniem i przez tą głupią chorobę zbytnio nie miałam już siły. Jeżeli nadal chcesz, aby to się w tym zwiastunie pojawiło, to napisz a postaram się jak najszybciej wszystko dodać. ;)
A i jeszcze szkoda, że nie udało nam się z tą Ellie, ale mam nadzieję, że ten cover jakoś ujdzie.

2.Zamówienie dla Kate and Katy


Mam nadzieję, że ten zwiastun się wam spodoba. Wiem, że nie zrobiłam wszystkiego tak jak napisałyście, ale albo miałam problem ze znalezieniem jakiegoś klipu, albo coś mi tam nie pasowało.
A no i jeszcze, zrobiłam ten filmik czarno-biały, gdyż niektóre klipy były właśnie takie, więc wolałam, aby już wszystko było takie samo.

3.



A to jest film, który zrobiłam w wolnej chwili, kilka dni temu.
Nie wiem dlaczego, ale jak na razie jest on faworytem, wśród moich własnych prac.


A więc to by było na tyle. 
Dziewczyny, które zamawiały u mnie - jeżeli chcecie abym coś poprawiła, to śmiało pisać. ;)
Moja kolejka jest otwarta. Pamiętajcie, że teraz zamówienia trzeba składać na naszych podstronach. [podstrona]


13 komentarzy:

  1. Super zwiastuny! Mogła bym je oglądać cały czas. Najlepszy jest ten ostatni. Kocham czytać Twojego bloga. Jesteś taka wspaniała! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, Karo, bo aż zaczęłam się rumienić. xd
      Bardzo dziękuje, mimo, że uważam iż trochę przesadzasz. ♥

      Usuń
  2. Awww dziękuję x dobra już nie będę cię męczyć i niech . będzie jak jest :) dziękuję bardzo ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i zwiastun i wgl wszystko pojawi się już jutro na blogu ;))

      Usuń
    2. Nie męczysz mnie, naprawdę. Z przyjemnością dodam te dwie sceny, o które prosiłaś. ♥ tak się cieszę, że się podoba! ♥

      Usuń
  3. Zwiastuny są bajeczne! Najbardziej mi się podobał ten 2 :) A i ten ostatni to,aż poczułam gęsią skórkę umiesz dokładnie przekazać Ci co oglądają zwiastuny najróżniejsze emocje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥
      W ostatnim starałam się aby dało się poczuć taki "psycho" klimacik. ;)

      Usuń
  4. Zwiastuny są świetne :). Widać że robisz ogromne postępy, a co najważniejsze-jesteś w tym dobra ;). Ostatni zwiastun oglądałam chyba już 4 raz. Jeszcze mi sie nie znudził.
    Pewną osobę z inicjałami KW proszę o to, żeby sie tak nie podlizywała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. <3
      Strasznie dziekuje za te mile slowa. Nie masz pojecia ile dla mnie znaczą!

      Usuń
  5. Hem.
    Pierwszy zwiastun niczego sobie, widzisz, jak chcesz to też potrafisz.
    Drugi taki w ogóle bez emocji, nudnawy. Ale ujdzie w tłumie. Muzyka mi nie pasuje.
    Pozdrawiam,
    XYZ

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie zwiastuny są świetne, ten ostatni jest naprawdę imponujący.
    jedyny jego minus to wyraźne i mało subtelne przejście muzyki, ale nie rzuca się to bardzo w oczy, a całość wyszła rewelacyjnie *.*
    końcówka trzeciego zwiastunu >>>>>>>>>>>>
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń