8 lip 2015

201. (566-568) I need your love





Witam moje mordki zwiastunowe!
Dzisiaj przychodzę do was z jednym zamówieniem oraz dwoma zwiastunami, które zrobiłam jakby... "na próbę zamówienia" na inną zwiastunownie, aby dostać się na staż, ale chyba nikt nie urwie mi głowy jak wstawię je tez tutaj i się pochwalę, bo jestem z nich na prawdę zadowolona :)
Wszystkie trzy zwiastuny wykonałam w Movie Maker z filmów, teledysków, dlatego też zajęło mi to sporo czasu, ale myślę, że było warto :) Bez ociągania. Pierwsze to zamówienie dla: 

Julii






Zamówienie wykonywało mi się... trudno. Najgorsze było wyszukiwanie odpowiednich scen. Ale mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z efektu. Później- kiedy miałam już wycięte sceny sklejało mi się przyjemnie i w miarę szybko, jeśli pół godziny można nazwać szybko. Muzykę dobrałam, mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu. Nie stwierdziłaś, czy zwiastun ma być kolorowy czy czarno biały, więc zostawiłam kolorowy :)
Napisy są na takim tle pięknej Shakiry, mam nadzieję, że o to ci chodziło. 
Mam nadzieję, że zwiastun ci się spodoba :)














A tutaj dwa zwiastuny o których wspomniałam na początku. Tak- zdecydowanie lepsze zwiastuny są z filmów.



Za dwa dni kończy się mój staż. Wtedy też rozstrzygnie się czy zostaję z wami na dłużej czy nie.

Mimo tego, że mogę nie dodać już żadnej notki, to 
Przyjmuję zamówienia. 
Jeśli nie uda mi się zostać tutaj dłużej to po prostu wyślę wam je pocztą ;) 
Miłych wakacji! <3

1 komentarz: