17 lut 2016

272. (717) Dangerous Woman

*17.02.16r.*

Hej witam Was w mojej pierwszej notce po stażu! Nawet nie wiecie jak bardzo cieszę się że zostałem i nadal mogę 'pracować' sobie na Dolinie. Ostatnio mam tak mało czasu, skończyły mi się ferie i materiału do nauki przybyło bardzo dużo.

Nie miałem żadnego zamówienia, więc zrobiłem jeden zwiastun wolny.

Zwiastun wolny.

Ogólnie to muzyka na początku była inna, bo było to Pillow Talk - Zayna, ale jak głupi nie pomyślałem, wstawiłem na yt, usunąłem z komputera, a yt zablokował mi muzykę bo prawa autorskie.

Dopasowałem coś co pasuje i nie jest tak źle. Z góry przepraszam, że dźwięk na końcu się nie wycisza, no ale z dźwiękiem z yt nie miałem możliwości tego zrobić.

Ode mnie na dziś to tyle. Moja kolejka jest otwarta :)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz