7 maj 2016

288.(749) Ex's & Oh's

*7.05.16*



Witam, witam! Po trochę długiej przerwie. Niestety miałam testy, ale cóż całe szczęście się skończyły! Ale i tak mimo to np. mam pełno sprawdzianów, więc... Jest tak samo jak przed testami. Wniosek z tego taki, że nie powinniście ufać nauczycielom, którzy mówią, że po testach będą luzy. xd

Mam tylko jeden zwiastun. Na początku był na zamówienie, ale gdy byłam już wręcz na ukończeniu, autorka zrezygnowała z bloga i usunęła historię. Szkoda, bo trochę się nad tym zwiastunem pomęczyłam. Zmieniłam go trochę i skróciłam. Czy jestem z niego zadowolona? Tak i nie, ponieważ końcówkę zrąbałam, ale już nie mam siły i pomysłu jak ją można poprawić. Mimo to mam nadzieję, że komuś jednak przypadnie on do gustu! :D
Przyjmę jedno albo dwa zamówienia! :)

Pozdrawiam, Ada xx


2 komentarze:

  1. Wow, świetne! Twoje filmiki są zawsze takie idealne *.*

    OdpowiedzUsuń