21 maj 2016

289. (750-751) Something Big


*21.05.2016*

Aye!
Witam!
Powinnam dodać notkę wcześniej, ale kompletnie wypadło mi to z głowy i do tego mój miesięczny urlop... Cóż, trochę mnie tu nie było, ale nie ma co się tłumaczyć. Miałam po prostu swoje sprawy. Ostatnio przyjęłam dwa zamówienia. Przyszły tydzień mam luźniejszy, więc mam nadzieję, że uda mi się je wykonać i oddać. Ostatnio wpadłam również na pomysł odświeżenia mojej starej pracy. Właściwie to ten pomysł podsunęła mi moje dobra koleżanka, kradziejka przyszłych mężów, Monika, która to napisała mi, że jestem wróżbitą, bo zrobiłam kiedyś zwiastun z Evanem Petersem, a tam użyłam coveru piosenki Sweet Dreams, a w piątek swoją premierę miał X-Men: Apocalypse, na który pójdę tylko ze względu na tegoż aktora. Ale co to ma do rzeczy? Evan biegał tam, a w tle leciał oryginał piosenki Sweet Dreams. I tak, tamten zwiastun chcę odświeżyć. Ale dość już o wróżbitce Ayi, przejdźmy do zwiastunów ;)



Na początku byłam z niego zadowolona, bo w końcu HELLO! To Steve! Ale jak tak teraz patrzę, to stwierdzam, że spieprzyłam z głosami, aczkolwiek miałam gorsze prace z głosami  tle, ale Wy o niech nie wiecie :). Ale Wiecie co? Gdyby tak usunąć te głosy to nie byłaby zła :). (Patrzy optymistycznie, Aya!)


Ostatnio tematyka Harrego Pottera jest dla mnie łaskawa. Jestem zadowolona z tej pracy i to bardzo. Muzyka nadaje wesołości, akcja jest, więc nie czepiam się swojej pracy. Rzadko kiedy aż tak podoba mi się moja praca. Jestem zadowolona i to nawet bardzo :).


To na tyle.
Nie przyjmuję zamówień!

Pozdrawiam, 

Aya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz