30 cze 2016

294. (758-760) Add It Up


*30.06.2016*

Aye! 
Witajcie :)!
Zacznijmy od tego, że moi dostawcy internetu nienawidzili mnie przez ten miesiąc i dopiero po ponad dwóch tygodniach odzyskałam dostęp do świata. Wytłumaczenie jest? Jest. 
A teraz do rzeczy. Miały być 4 filmiki (bo nie wszystkie to zwiastuny), ale ostatniego nie chciało mi się robić i nie miałam na niego weny, także są 3.
Mam jeden zwiastun, a jako że ostatnio postanowiłam sobie przypomnieć pierwszy shounen jaki obejrzałam i tak powstał małe (pierwsze i słabe) AMV i crack. To co? Do dzieła!

No więc tak... Mam chyba jakieś szczęście do zamówień od Ciebie. Co prawda to dopiero drugi zwiastun, który dla Ciebie wykonałam, ale wyszedł dobrze, tak jak poprzedni! Co prawda tutaj chciałam dać inną muzykę, ale ta też pasuje. I... w sumie to nie mam nic więcej do napisania. Po prostu jestem zadowolona ze swojej pracy. 


Crack
Ta, wiem, Fairy Tail nie jest dziełem sztuki, ale shounen! Mają się bić i nawalać, nie? A co tego cracku/cracka (???) to chyba jest ok. Jest krótki i kręci się głównie wokół Natsu, Erzy i Gray'a, ale co tam! Pewnie kiedyś jak nie będę miała pomysłu na zwiastun to zrobię jeszcze takie coś, ale dłuższe. 


AMV
Spieprzyłam końcówkę i napisy są za szybko, ale cicho, nic nie widać. Wmawiajcie tak sobie. Przecież kłamstwo powtórzone wiele razy staje się prawdą. A i nie zwidźcie się tą Shiraishi na miniaturce. To też z Fairy Tail. No i powiedzmy, że jest to taki filmik z podziękowaniami, że mnie tu tolerujecie. Taki z dobroci serca, takie bierze się łagodniej, prawda? (To też sobie wmówię)
Dobra, tak naprawdę miało to być w jakimś stopniu podziękowanie. Mam świadomość, że nie jest to AMV najwyższych lotów, ale w każdym razie dziękuję wszystkim, którzy choć raz obejrzeli jakąś moją pracę, tym, którym mogłam wykonać zamówienie i tym którym nie mogłam, a je u mnie złożyli
i oczywiście podziękowania należą się dziewczynom z DZ za danie mi szansy. W sumie to teraz moje prace są dużo lepsze niż wcześniej... Nie wiem co dalej napisać. Po prostu dziękuję!

OTWIERAM KOLEJKĘ!

Pozdrawiam,
Aya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz