26 sty 2017

320. (792-793) I don't wanna live forever


Tak się czuję, nie oceniajcie
Ho, ho! Witam wszystkich. Kto tak bardzo czeka na ferie jak ja? No dobra większość już ma ferie, a ja dopiero za dwa tygodnie... Ale! Wtedy to ja się będę śmiać!
Jak wszyscy dobrze wiemy życie licealisty, bądź już nawet gimnazjalisty wcale nie jest takie proste. Tak samo jest ze mną. Na szczęście półrocze przeszłam bez większych problemów, ale to nie zmienia faktu, że nauki mam ogromnie dużo! Dlatego też nie siedzę przy komputerze, jak kiedyś i nie tworze 24 godziny na dobę. Ale się staram! Właśnie dzisiaj mam jedno zamówienie i jeden zwiastun na moje prywatne opowiadanie na które zapraszam. Nie przeciągając:


 Moja droga mam nadzieję, że się spodoba. Prosiłaś o czcionkę Harry'ego Pottera. Dla mnie to nie problem, aczkolwiek dla polskich znaków nawet bardzo duży, dlatego ich po prostu nie ma. Jeśli chcesz zmienić, pisz śmiało! Jeśli chodzi o sam temat... No sama nie wiem. Przyznam się bez bicia, że nie jestem obyta w takich tematach. Tym bardziej w tematach Dramione, ale się starałam :) 

Shot

Mam nadzieję, że prace wam się spodobały :) Do zobaczenia! 
~Coldy 

2 komentarze:

  1. JEJEJJEJ! Dziękuję, jest śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię dobrze, jestem w ostatniej klasie liceum, za 98 dni matura, a ja żyję tylko dzięki kawie.

    OdpowiedzUsuń