8 wrz 2014

109. (312-314) Love Me Harder


Cześć wszystkim! x
To moja pierwsza notka w tym roku szkolnym, dlatego chcę was nią jeszcze mocniej przywitać.
Mam nadzieję, że pierwszy tydzień nie był dla was taki zły?
Ja muszę się przyznać, że spodziewałam się czegoś gorszego. W zasadzie to nie mam lekko bo mam wprowadzaną rozszerzoną chemię i biologię (codziennie w planie mam dwa te przedmioty), ale na razie daję sobie z nimi radę co mnie bardzo cieszy. Chociaż nauczyciele i tak zapowiadają nam, że później będzie trudniej to i tak nie tracę motywacji.
Nie chcę się bardziej rozpisywać o swoim życiu prywatnym, ponieważ nie ono jest ważne.
Przejdę dlatego do zamówień, których miałam do wykonania trzy:

Zamówienie dla blogerka:

* Pewnie Cię zaskoczę, ale największą trudność sprawiły mi tutaj gify. Napisy utworzyłam raz dwa, a z gifami męczyłam się dobre kilka minut. Głównie to przez nie filmik jest w takich odcieniach. Ogólnie myślę, że całość wyszła nie najgorzej, ale do Ciebie należy opinia :)

Zamówienie dla Blanaa:

* Który to ja już zwiastun robię dla Ciebie?
Nie żeby mi to przeszkadzało! :)
Wszystko o co prosiłaś zostało umieszczone w filmiku. Napisy są skomponowane z podanego przez Ciebie opisu bloga, gify dobrane odpowiednie i muzyka umieszczona taka jak chciałaś.
Niestety tylko odcienie zostały zmienione. Mam nadzieję, że to nie psuje efektu? :)

Zamówienie dla Viva_La_Vida1998:

* Już na samym początku muszę wspomnieć, że pisałam do Ciebie w sprawie linku do bloga. W zamówieniu podałaś mi niepoprawny i wychodzi na to, że ten który mi przesłałaś na e-mail również. Może to ja mam problem z komputerem, ale w każdym razie wyskakuje mi powiadomienie, iż dany blog został usunięty bądź strona nie istnieje. 
Zwiastun w każdym razie zrobiłam i myślę, że nie mam co do niego uwag. Wszystko zostało zrobione wedle zamówienia.
Na przyszłość pragnę uprzedzić, że powiadamia się o usunięciu bloga bądź o zmianie adresu :)

Jeśli coś Ci nie odpowiada bądź coś chcesz zmienić - pisz, a ja to poprawię! :)

Na dziś to wszystko, a ja przypominam, iż przyjmuję zamówienia! 


Miłego dnia oraz tygodnia. Do zobaczenia x

4 komentarze:

  1. Czemu dopiero dziś zauważyłam, że dodałaś notkę?! Ślepa jestem i tyle :3
    O tak, masz stałą 'klientkę' xDD
    Piękny. Naprawdę, bardzo piękny jest. A w tych odcieniach jeszcze lepszy. Dziękuję Ci bardzo! Kochana jesteś <3
    Pozdrawiam :*
    PS. Żółw, ja też jestem na rozszerzonej biologii i chemii, ale jeszcze matmą :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Może jest mało widoczna? :)
      Cieszę się, że zwiastun Ci się podoba :)
      + Współczuję rozszerzonej matematyki, a żółwika przybijam za biologię i chemię! Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. zapomnialm, ze zamawialam zwiastun 😊
      Żółwik!

      Usuń
  2. Dziewczyno! wykonałaś kawał dobrej roboty :D Bardzo ci dziękuję za ten cudowny zwiastun :* Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń