17 mar 2015

160. (449-450) Whisper of hope

Witajcie!
Jestem nową stażystką na Dolinie zwiastunów. Mam nadzieję, że mnie polubicie.
Nazywam się Pauline i mam 14 lat (no prawie...). Zwiastuny wykonuję w Windows Movie Maker i chyba źle mi to nie wychodzi. Zresztą sami oceńcie.


To mój stary, odnowiony dzisiaj zwiastun. Wygrzebałam go dzisiaj i postanowiłam odświeżyć.


I znowu Harry. Jakoś z nim mi się robi łatwiej zwiastuny. Chociaż nie zawsze...

To wszystko jak na dzisiaj. Strasznie się cieszę, że dostałam się tutaj na staż ^^ Mam nadzieję, że zwiastuny przypadły wam do gustu. Serdecznie zapraszam na moją podstronę [klik]
Do następnej notki :*


9 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne ;)
    Przynajmniej mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem są bardzo dobre!
    Bardzo się cieszę że tu jesteś! ❤
    Pozdrawiam.
    Ada.xox

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądając pierwszy zwiastun miałam ciarki! niesamowity! coś czuję, że niedługo będę chciała zamówić u Ciebie zwiastun do mojego opowiadania. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, są niesamowite! *.* Świetnie dobrane napisy i obraz i dźwięk, jednym słowem- cudo! mam nadzieję, że długo u nas zabalujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaka to melodia w tle bo jest śliczna , a zwiastun piękny.... cudo po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego pierwszego jaka jest melodia ;) a zresztą oba zwiastuny sa super:D

      Usuń
    2. Gothic Storm - Whisper Of Hope

      Przepraszam, że dopiero dzisiaj odpowiadam, ale nie miałam wcześniej czasu. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam Pauline :*

      Usuń
    3. dziękuje i nie ma za co ;)

      Usuń