30 maj 2015

186.(523-525) Heroes

(wygrana mu się należała! <3)

Hej! :D

To ja! Z niespodzianką! ^^ Wszystkie zamówienia miałam dodać za tydzień, ale przysiadłam teraz, zrobiłam dwa i proszę! Termin został wolny, więc wbijam. Reszty zamówień spodziewajcie się za tydzień. :)

Zamówienie dla moody x:


Hm, zwiastuny z Igrzyskami chyba trafią u mnie do nie wykonam. Jakoś nieszczególnie podoba mi się ta praca, ale nie mogę jęczeć. Lepsze z IŚ nie spłodzę. Mam nadzieję, że będziesz choć troszkę zadowolona. c;


Zamówienie dla nAt Alia:


Ta praca podoba mi się dużo bardziej niż powyższa. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. Dałam kompletnie inną muzykę niż chciałaś, ale ta mi bardziej pasowała. c;

Na dzisiaj tyle. x Przyjmuję zamówienia i błagam! Trzymajcie za mnie kciuki na ostatnich poprawkach w szkole. Jak wszystko się uda będę Wam sypać zwiastunami jeszcze częściej, a jak nie to raczej popadnę w depresję... Także...ratunku!

Do zobaczenia! <3

2 komentarze: