1 sie 2015

210. (587-588) I won't hold you back


Sieeemanko wszystkim! :D Dawno mnie nie było, i know. Ale przez ten czas zupełnie nie miałam weny i chęci do zwiastunów, no ale wracam! Tym razem mam dla was 2 zamówienia. Było ich sześć, ale cztery pozostałe osoby nie dodały buttonu, bądź coś źle podały w zamówieniu. 

Dla Cameleon

Sama nie wiem, co myśleć o tym zwiastunie, zupełnie nie wiedziałam, jak się do niego zabrać, ale mam nadzieję, że Tobie się spodoba. Co do Twojego drugiego zamówienia, to nie miałaś buttonu ani linku na blogu, więc musiałam je anulować. 

Dla Lexi E.

Ten zwiastun był robiony wczoraj i podoba mi się zdecydowanie bardziej od poprzedniego. Mam nadzieję, że Tobie też się spodoba :)

To by było na tyle ode mnie. Postanowiłam, że będę przyjmować po 1-2 zamówieniach, wtedy jest szansa, że moje notki będą pojawiać się częściej xd 

Do napisania! :*

4 komentarze:

  1. Ależ on był super! Skromny, nie ujawnia dużo z fabuły. Wrzuciłam go jak tylko dodałaś. A co do drugiego to przepraszam. Zaraz to poprawię i sprubuję jeszcze raz, jeśli oczywiście się zgodzisz :)
    Do napisania
    ~ Cameleon

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun jest genialny, dziękuję Ci bardzo! Nie wymyśliłabym tego w ten sposób, ale tak jest nawet jeszcze lepiej. ♥

    L x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że Ci się spodobał :*

      Usuń