28 sie 2015

218. (603-604) In my own world.

Dzień dobry!

Dzisiaj mogę oficjalnie się z Wami przywitać. Jestem tu na stażu, więc nie dziwcie się, że mnie nie znacie. Więc może zacznijmy od początku. Mam na imię Iza, ale mój pseudonim w sieci to Sheo bądź Violet. Jestem blogerką, piszę blogi z opowiadaniami oraz swoją własną książkę. Recenzjuję również wszelkie powieści, dlatego współpracuję z kilkoma wydawnictwami. Mam 15 lat i we wrześniu zaczynam 3 klasę gimnazjum. Pochodzę z województwa podkarpackiego, tam też się uczę i mieszkam. Jestem romantyczką, marzycielką i totalną wariatką. Jeśli chodzi o zainteresowania, jest to taniec, muzyka i pisarstwo. Mam bzika na punkcie serialu Violetta. Nie boję się wyrażania własnych poglądów i jestem sobą. Zamiłowanie do robienia zwiastunów zaczęło się tak naprawdę z powstaniem mojego pierwszego bloga. Zobaczyłam, że takie rzeczy nie robi się tylko do filmów, ale także na własne projekty. Poszperałam na Internecie jak to się robi i próbowałam sama. Wiele brakuję mi do idealnych prac, ale staram się i ciągle próbuję. Mam nadzieję, że moja wyobraźnia i efekty Wam się spodobają i z chęcią spróbujecie mi zaufać. Więcej informacji znajdziecie w mojej podstronie. Nie chcę przedłużać dzisiaj, więc oto moje dwa zwiastuny, które wykonałam na swoje własne potrzeby jakiś czas temu.



W takim razie to już wszystko w mojej notce powitalnej. Z wyczekiwaniem czekam na pierwsze zamówienia i co... do zobaczenia wkrótce! Mam nadzieję, że zrobię na Was dobre wrażenie i chętnie dacie mi szansę. Dobrej nocy kochani i see you again!


5 komentarzy:

  1. Nie żeby coś, ale zwiastuny są za długie według mnie :/ Krótsze byłyby ciekawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, zwiastuny powinny być znacznie krótsze. Myślę, że maksymalnie powinny trwać do dwóch minut. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze prace, a zwiastun pierwszego musiał być długi, gdyż moi czytelnicy tego bardzo chcieli.

      Usuń
  3. Według mnie, zwiastuny robisz ciekawe, lecz jak dla mnie o wiele za długie, szczególnie jeśli chodzi o pierwszy. Nikomu nie będzie chciało się oglądać zwiastunu, który trwa pięć minut, drugi ma czas bardziej przyzwoity, lecz tez jest nieco przydługawy. Na dodatek mam pytanie co do drugiego zwiastunu. Czy ty w nim użyłaś dźwięku z zwiastunu jakiegoś filmu, bo za bardzo nie pasuje do gifów, które dobrałaś, gdyż wydaje mi się , że dźwięk pasuje bardziej do titanica niż do violetty.
    A tak poza tym to wszystko cacy. Mam nadzieję, że szybko się nie poddasz i staż tutaj będzie dla ciebie udany. Najważniejsze, by pod wpływem krytyki nie poddawać się, lecz stać się dzięki niej lepszym.
    Pozdrawiam i czekam na twoje kolejne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, historia oparta na Titanicu i o te dialogi mi chodziło. Były zaplanowane :)

      Usuń