3 sie 2015

211. (589-590) The Weight


Witajcie!
Mam do oddania jedno zamówienie, które niestety, ale jest moim, jak na razie, ostatnim.
Nie opuszczam Doliny na zawsze, po prostu biorę dłuższy urlop, spowodowany milionami spraw.


Zamówienie dla Carolly Styles


 Zamówienie było dosyć trudne do pokazania, jakoś nie mogłam się w nim odnaleźć. Myślę jednak, że nie wyszło źle, haha :) Mam nadzieję, że się spodoba. 



Oraz dla mojego opowiadania na wattpadzie


Mam nadzieję, że jakoś tam mnie zapamiętaliście. Kocham Dolinę oraz dziewczyny z zespołu. Niesamowite chwile i wspomnienia, które zostaną w moim sercu. Dziękuję, za każdą sekundę poświęconą, aby obejrzeć moje marne prace oraz ludziom, którzy chcieli, abym je wykonała. Mimo, że nie było tego dużo, spędziłam dobry czas wykonując to wszystko, klnąc jak zamknął mi się program i układając w głowie całe zwiastuny.

Dziękuję i do następnego, kiedyś.

2 komentarze: