5 gru 2014

130. (371) Santa Tell Me

Cześć witajcie kochani w mojej drugiej notce! Nie wiem jak Wy, ale już tak bardzo czuję święta, tak bardzo potrzebuję przerwy świątecznej, potrzebuje odpoczynku od szkoły! :c

Dobra, więc przejdę do oddania zamówienia.


Zamówienie dla Weronika Xxx

https://www.youtube.com/watch?v=OO3qhG53zlg

Jeeezu, czemu yt nie chce ze mną współpracować? Było by tak ładnie. No ale dobra, przeżyję.
Mam wieeeelką nadzieję, że zwiastun Ci się podoba, dziękuję Ci serdecznie że podesłałaś mi gify i napisy to bardzo ułatwiło moją pracę. No więc, mam nadzieję, że się podoba i powodzenia z blogiem! x


Nie robiłem zwiastunu wolnego, bo nie miałem za bardzo czasu.
Ode mnie na dziś było by już tyle, niedługo będzie moja ostatnia notka przed podsumowaniem stażu, przyjmuję zamówienia :)

Nastrojowa muzyczka!


Miłego popołudnia x


13 komentarzy:

  1. Witam, chciałabym złożyć zamówienie :)
    1. kiss from a rose
    2. Delice
    3. http://powerlessniallff.blogspot.com/
    4. Liv
    5. Aria Jones mało spraw bierze na poważnie. Żyje chwilą, imprezuje, flirtuje i robi wszystko, na co ma ochotę. W ostatni wieczór wakacji posunęła się wyjątkowo daleko, okradając chłopaka, z którym spędziła noc. Działała jak zwykle spontanicznie i nie liczyła się z konsekwencjami. Nie sądziła, że Niall – chłopak, któremu z portfela wyjęła dwa wartościowe banknoty – jeszcze kiedykolwiek pojawi się w jej życiu. Myliła się. Początek roku szkolnego jest jeden dzień później i Aria spotyka blondyna jeszcze przed szkołą. Okazuje się, że został wyrzucony ze swojego liceum i teraz będzie uczęszczał do tego, co Aria. Rozpoznaje ją i mimo że nie jest wyraźnie zły z powodu kradzieży, to i tak grozi Arii zemstą, chyba że dziewczyna zechce spełniać jego wymagania.
    Czy Aria przystanie na ten układ? Czy da się zaszantażować? Co, jeśli umowa pomiędzy tą dwójką zmieni się w coś zupełnie nieoczekiwanego? Jak zachowa się Aria, gdy pozna tajemnice Nialla?
    "Już dawno przywykłam do faktu, że to co się stanie, się nie odstanie i nie warto myśleć nad niezbyt mądrymi wydarzeniami z przeszłości zbyt długo, bo to zwyczajnie niezdrowe dla naszej psychiki. Gdybym miała całe życie spędzić na żałowaniu podjętych decyzji, to nie wiem, jak radziłabym sobie w tym społeczeństwie. Trzeba być twardym i zdecydowanym, jeżeli chce się jakoś przetrwać."
    6. Aria Jones - Kaya Scodelario, Niall Horan - Niall Horan (właściwie to tylko oni są potrzebni w zwiastunie). Chciałabym, żeby znalazła się w nim chociaż część tego ostatniego cytatu Arii (czyli ostatni akapit punktu 5.). Muzyka - Little Mix DNA, jeżeli by pasowała :) To nie jest wyjątkowo smutne ff, więc zwiastun może być dynamiczny, mogą być jakieś gify z imprez, Kaya z serialu "Skins", ale nie jakoś bardzo dramatycznie :)
    7. Siódmy punkt połączyłam w sumie z szóstym haha
    8. gg - 32313950 jestem dostępna 24/7 ;)
    Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    1.Kiss from a rose
    2.Viktoria;3
    3.Blog jeszcze w trakcie tworzenia
    4.Liv
    5.Blog jest ogólnie o dziewczynie ktora wybiera się z koleżanką na koncert tam się zakochuje w wokaliście zespołu a on w niej.Wielka miłośc szczęscie aż w końcu chłopak musi wyjechać w trasę z zespołem i dochodzi do tragedi.Nie chcę by zwiastun zdradzał o co będzie chodziło z tragedią więc pod jakby koniec możesz dać jakiś gif wypadku a potem płacząca Lilly Collins i nagrobek.
    6.Lilly Collins i Kieran Lemon są głównymi bohaterami drugo planowe to Selena Gomez,Dean Lemon,Kit Tanton i Sean Lemon.A także Ashton Irwin.Napisy możesz dobrać sama niue mam jakiś wybranych.Ogólnie chodzi o wielką miłość.Muzyka Zara Larson-Uncover
    E-mail wiktoria.irwin@spoko.pl
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Melodia wiem, że szybko ale jeśli jeszcze nie zrobiłaś mojego zwiastunu to użyj tej piosenki-Emeli Sand-All about it: ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej !
    Hasło: Kiss from a rose.
    Zamawiająca: Hazelxx
    Adres: http://liveforlove-raura.blogspot.com/
    Osoba:Victoria Ross.
    Opis Bloga: Hym... hahha co ja tu mogę napisać.. cóż Laura spotyka Shailene która nie ma rodziców i ma za sobą ciężkie życie zaprzyjaźniają się ze sobą.. narazie mogę dać ci taki prolog xd : Każda opowieść ma trzy części. Początek, rozwinięcie i zakończenie. Nie zależnie od tego, czy jest to szczęśliwa historia, czy nie. Wszystko się kiedyś kończy. I chociaż marzyłam o szczęśliwym zakończeniu, teraz jest to już nieistotne. Nazywam się Laura Marie Marano mam 19 lat i opowiem wam moją historię, która zaczęła się w zeszłoroczną wigilię kiedy poznałam Shailene Diann Woodley.
    Umierałam już zbyt wiele razy. Traciłam rzeczy, które nigdy nie powinny wypaść mi z rąk. Upadałam w momentach, w których powinnam stać. Poddawałam się w momentach, w których trzeba było walczyć o kolejny dzień. Kłamałam, kiedy należało mówić prawdę. Chowałam się, kiedy powinnam stawić czoła problemom. Szłam pod prąd. Unikałam szczęścia.
    W głębi duszy cierpiałam przez złe wybory. Sama pozbawiłam siebie czegoś takiego jak szczerość. Okłamywałam najbliższych, bo nie mogłam wyznać prawdy. Chciałam umrzeć, jednak w głębi duszy wiedziałam, że to nie sprawiedliwe. Śmierć była zbyt prosta. Gdybym mogła cofnąć czas zrobiłabym to, ale niestety życie nie jest takie proste. Nie wybieramy osób w których się zakochujemy i nie potrafimy tego zmienić...
    To działo się na końcu więc zacznijmy od początku....
    Opis zamówienia: Głównie Ross Lynch i Laura Marano (zakochują się w sobie) całe R5 Chloe Moretz, Jamie Blackley, Shailene Woodley i Ansel Elgort, Raini Rodriguez i Calum worthy oraz Maia mitchell.. nie gra typowej laski jest ćpunką xd Mogę wysłać ci na mail kilka gifów? Muzyka: The Script-No good in goodbye ;)
    Uwagi dodatkowe: Ross jest motocyklistą i gwiazdą rock'a a Laura ubóstwia fortepian i piszę :D OOO możesz dawać dużo dialogów.. co do napisów nie mam pojęcia zdam się na ciebie xd Jeden dialog musi być tak gif laury i napis 'dlaczego sprawiasz że się uśmiecham?' gif ross'a 'może wpadłem ci w oko?'
    kontakt: ausllyisbeautiful@gmail.com
    Licze że przyjmiesz xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zwiastun jest niesamowity :>
    Wybacz,że dopiero teraz ale przez to całe zamieszanie w szkole i życiu prywatnym zapomniałam o nim :>
    Pozdrawiam;****
    Weronika Xxx

    OdpowiedzUsuń