22 gru 2014

135. (376-378) You and me


 Heeej <3 Jak tam u was? Wreeeszcie woooolne! :D W końcu jest czas żyć! Muszę się wam pochwalić, że jestem teraz najnajnajnajszczęśliwszym człowiekiem na ziemi! Ale przejdę do zamówień: 


Dla Ania S


Wiem, że podałaś napisy, ale zauważyłam to dopiero po tym jak już zrobiłam zwiastun xd Kiedy robiłam te zamówienie pierwszy raz cztery miesiące temu to robiłam go z Twoimi napisami, ale teraz jakoś tak zapomniałam o tym xd Mam nadzieję, że tak też ci się podoba :) 

Dla Alexa Bieber


Dla Meg Horan
Gifów tych chłopaków było straaasznie mało, więc skleiłam coś takiego, mam nadzieję, że Ci się spodoba :) 


Wciąż walczę z programem i nadal nie wiem jak poprawić jakość zwiastunów, któreś zapisywałam w innym formacie, może zauważycie różnice. I nadal nie wiem jak wyciszać muzykę na końcu... Masakra! Mam nadzieję, że z czasem to rozgarnę. 

Na dzisiaj to tyle ^^ Przyjmuję zamówienia :) 

Pozdrawiam :***

15 komentarzy:

  1. co kogo obchodzi fakt, ze z kims sie zeszlas? O.o
    Bardzo ladne zwiastuny, tylko jakosc kiepska :c
    Pozdr,
    XYZ
    PS. bellamy nieladnie usuwac komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię opowiadać wam o swoim życu chociaż wiem, że was to nie obchodzi xdd
      Pracuję nad tą jakością ^^

      Usuń
    2. Nie Bellamy usuwał komentarze lecz ja. Wybacz jeśli Cię to uraziło :)
      + Naomi bardzo lubię czytać o Twoich poczynaniach, jak i innych. Notka nie jest oparta tylko i wyłącznie na zwiastunach :)

      Usuń
    3. HO HO HO!
      widze, ze bellamy sam sie wybronic nie umie i prosi innych o pomoc. ;)
      nieladnie.
      wesolych swiat wszystkim!
      XYZ

      Usuń
    4. Tak się składa, że sama zareagowałam. Uwielbiam konwersację z innymi, dlatego jestem :)
      Dziękujemy i wzajemnie wesołych świąt :)

      Usuń
  2. Jest świetny ! Szkoda tylko ze nir ma ich więcej gifów ale rozumiem ze trudno je znaleźć.
    I że nir ma szkoły ale ogólnie to mi się podoba ! DZIĘKUJĘ NAOMI :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Wszystko jest tak jak sobie wymarzyłam ;)
    DZIEKUJĘ NAOMI :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. All I Want For Christmas Is You
    2. Jeniffer Violet
    3. http://drugs-harrystyles.blogspot.com/
    4. Liv
    5. Harry i Gemma prowadzą na światowa skale biznes narkotykowy. W życiu codziennym udają rodzeństwo, chociaz tak naprawdę nim nie są. Przez te kilka lat nikt nie zorientował się o podwójnym życiu Stylesów aż na dwuznacznej sytuacji przyłapuje ich Liam. Pod szantażem opowiadają Liamowi o swojej prawdziwej tożsamości, jednak nie mówią mu całej prawdy. Liam pod impulsem idzie na policje zawiadomić o dwójce przestępców. Czy wyjdą z tego obronną ręką? I czy One Direction już na zawsze przestanie istnieć?
    6.Harry Styles, Gemma Styles, Liam Payne, Niall Horan, Zayn Mailk, Louis Tomlinson
    7.Fabuła jest chyba dość tajemnicza więc prosiłabym aby zwiastun tez taki był. Jakieś gify z biznesem Stylesów ale proszę aby był ukazany moment kiedy Liam przyłapuje ich w łóżku.
    8.GG 51692038

    OdpowiedzUsuń
  5. Melodia kiedy mogę się spodziewać zwiastunu?xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Nowym Roku, a w najgorszym wypadku w moje ferie, które zaczynają się 19.01.

      Usuń
  6. Śliczny zwiastun, naprawdę tylko reszta zdjęć chłopaka całkiem niepasuje, bo to nie ta sama postać, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń