9 gru 2014

131. (372) But sorry, thanks.

Dzień dobry.
Na szybko oddaje zamówienie, bo mam tylko jeden filmik. Na nic więcej nie starczyło mi czasu, za co przepraszam. W następnej notce postaram się oddać resztę i może wezmę się za to wcześniej. Pewnie się uda, bo dostałam materiały, a z nimi o wiele łatwiej się pracuje.
Nie przedłużam.


Zwiastun dla wytrwała na zawsze.



youtube trochę popsuł mi jakość filmiku. ogólnie to muszę powiedzieć, że staram się jakoś wyostrzać, kombinowałam z koloryzacją, no i tak wyszło. nie dałam żadnych efektów, bo byłoby już za dużo tego wszystkiego. zbyt przepchane. w razie czego mów i się poprawi.

Miłego dnia.
Karia.

6 komentarzy:

  1. Hej! Chciałabym złożyć potterowskie zamówienie :3 ! Bardzooo mi zalezy :)

    1. All I Want For Christmas Is You
    2. Huncwotka Vicky :3
    3. every-story-has-a-beginning.blogspot.com
    4. Jeju, jest mi to obojętnie. Może być to adminka, która ma najmniej zamówień :)
    5. Historia Victorie Keyson Gryfonka, która trafiła do Hogwartu na 5 roku, przez nieszczęśliwą miłość- Jackoba Marlove. Zaprzyjaźnia się ze Złotą Trójką, a zwłaszcza Hermioną, Ginny i z Slizgonką Carmen McHardy. Na nerwy działa jej Draco Malfoy, według którego jest nic nie wartą szlamą. Ale czy tak na pewno uważa? Czy Victorie, wreszcie się uwolni od wspomnienia Jackoba? Czy nienawiść Vicky i Draco przemieni się w coś więcej?
    6. Victorie Keyson - Victorie Justice, Carmen MCHardy - Reachel Leight Cook ( zależy mi by miała takie włosy )
    http://www.theplace.ru/photos/photo.php?id=126889
    Jackob Marlove- jakiś blondyn, obojętnie, jak będzie pasować.
    7. Chciałabym, zeby pojawiały się białe napisy na czarnym tle: np. pewnego razu była sobie dziewczyna, która czasami lubiła czytać a nawet...czarować. Chciałabym by zwiastun był i dynamiczny, ożywiony na początku a pod koniec smutny jak muzyka. Muzyka jest mi obojętna. Prosiłabym by była pokazana przyjaźń Victorie i Hermiony oraz wątek miłości Draco i Vicky
    8. wikusia66@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej, żebyś wybrała. :)

      Usuń
    2. Prosiłabym by pod koniec był adres bloga i tak ogòlnie napisy typu: czy nienawiść przemieni sie w coś więcej.Czy Victorie zqpomni o...:)

      Usuń