1 gru 2014

128. (365-367) Mogłaś tam być


Heeeeeeeeej <33 Matko, nie było mojej notki od sierpnia! To straszne! Ale żeby nie było, to nie moja wina! Zepsuł mi się komputer i nie miałam go przez trzy miesiące, no masakra! Może wam powiem co u mnie? xd Wiem, baaaardzo was to interesuje xd Pamiętacie jak sie stresowałam przed rozpoczęciem roku? ( wiem, że nie xd) Powiem wam, że to był błąd mojego życia xd Ogólnie jestem mega zadowolona. Sądziłam, że ten kierunek mi nie podpasuje, bo w sumie nigdy nie robiłam nic związanego z grafiką komputerową, a tu proszę! Klasa też mi się fajna trafiła, tylko wychowawczyni nie rozgarnięta xd. 30 osób w klasie, 28 chłopaków i 2 dziewczyny z czego z tą dziewczyną w ogóle nie gadam xd W życiu nie sądziłabym, że będę się tak dobrze dogadywać z chłopakami xd Dzięki nim nauczyłam się rozmawiać z chłopakiem, który mi się podoba i nie dostawać przy tym co chwila zawału xdd Dobra, opowiedziałam już wam historię swojego życia, przejdę do zwiastunów! :D 


Dla Lukey Pookey 

Ogólnie wybaczcie, że zwiastuny nie są jakiś najwyższych lotów, ale uczę się pracować z nowym programem i średnio mi idzie jak na razie xd. W miarę mi się podoba, prócz tych niedociągnięć spowodowanych nowym programem xd. Tylko muzyka mi nieco nie pasuje, ale najważniejsze, żeby Tobie się podobał :))
Dla Edyty Horan

Troszkę mi się wydaje zagmatwany przez to, że dwie osoby gra jedna xd Mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu <3 


Dla Caroline xx

Robiłam go przed chwilą i chyba nawet nie sprawdziłam czy wszystko jakoś ze sobą gra xd Tak to jest jak człowiek wstaje po 6... Ale chyba nie jest tak źle, nie? :) 


Nawet nie wiecie jak się cieszę, że znów mogę tworzyć dla was zwiastuny! <3 Mam w planach mnóstwo zwiastunów wolnych, ale nie wiem jak je zrobię xd Wiedzieliście, że w technikum jest taki zapierdziel xd? Ktoś jeszcze zauważył, że co chwila piszę "xd"? 

Przyjmuję zamówienia! :3 Pozdrawiam ;*

20 komentarzy:

  1. 1. Kiss from a rose
    2. Alexa Bieber
    3. http://lost-in-love-ff.blogspot.com
    4. Naomi
    5. Nigdy nie myślałam, że będę umiała się zakochać,  zaprzyjaźnić i przywiązać do normalnych ludzi, którzy mimo to, że nieustannie ich raniłam byli przy mnie cały czas...
    Teraz kiedy przyjdzie mi stawić czoła mojemu największemu koszmarowi, będę mogła ich stracić..Czy uda mi się ich ochronić ? Czy przejdę na stronę zła ? Jak będzie wyglądać koniec mojej historii ? Nie wiem, ale jestem pewna jednego - nie poddam się bez walki.
    Kim jestem ?
    Odpowiedź jest prosta - Stephanie - Zagubioną w miłości ( nie ) normalną nastolatką.
    6. Stephanie Falls ( główna bohaterka, jest czarownicą ) - Danielle Campbell. Justin Bieber - Justin Bieber. Lisa Tayerwood ( przyjaciółka głównej bohaterki ) - Selena gomez. 
    Napisy - byłabym wdzięczna gdybyś sama je wymyśliła - aktualnie nic nie przychodzi mi do głowy :)
    Muzyka - coś w stylu The Great Big World ,, Say Something ". 
    7. Zwiastun do dwóch minut, lub więcej ( jak będzie Ci pasować ). Danielle Campbell najlepiej z serialu ,, The Originals ".
    8. Email alexa010726@gmail.com

    Mam nadzieję, że przyjmiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun piękny i dziękuje :) Chociaż tak jak pisałam wolałam, żeby był dłuższy, ale i tak piękny :)) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :)
      Też bym chciała żeby był dłuższy, ale jakoś tak nie mógł mi wyjść dłuższy xd
      xx

      Usuń
    2. Mogłaś dać o wiele więcej gifów i informacji :D ^^

      Usuń
    3. wiesz jak ustawić, żeby on znajdował się oddzielnie w gadżetach, bo ja nie potrafię? :(

      Usuń
  3. 1. kiss from a rose
    2. Caroline xx
    3. http://whisper-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/
    4. Melodia
    5. Fanfiction opowiada o zbuntowanej 19-latce imieniem Maggie (Meg), wyjeżdża ona do Londynu wraz z bratem i tam poznaje nowego przyjaciela swojego brata Harry'ego Stylesa. Meg wie, że nie powinna się z nim wiązać, bo nie wyniknie z tego nic dobrego. Jednak próbuje. Niall (brat Maggie) dowiaduje się, że Styles i Meg spotykają się i ostrzega Meg, że Harry nie jest dla niej dobrym chłopakiem. Jednak Meg i Harry rozwijają swą znajomość.
    6. Maggie Horan - Lily Collins, Harry Styles - on sam i Niall Horan - on sam. Muzyka - spróbuj dopasować ją do tła :) (tylko nie Little Mix i The Vamps).
    7. Zwiastun czarno-biały, najlepiej, żeby trwał do 2 minut lub dłużej (nie minutowy).
    8. Email - zaynowa18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę przyjąć, ale podałaś minimum informacji, nie ma szans, żeby trwał tak długo. Na oko wychodzi mi minuta, może nie cała.

      Usuń
    2. Mogę podać ci więcej informacji, ale może już na mailu, bo tutaj nie chcę spamować.

      Usuń
    3. Proszę bardzo.
      Najlepiej gdybyś podała napisy.

      Usuń
    4. Napisałam ci na mailu jakbym chciała, żeby to miej więcej wyglądało :)

      Usuń
  4. Hej mam takie pytanie, czy mój szablon już zrobiłaś? Bo zamawiałam u Ciebie i czekałam na Twoją notkę, a tu... Nic.
    Mam nadzieję, że jeszcze pamiętasz o moim zamówieniu :)
    Prace bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzylam na teoj blog i widziałam że zamawialas chyba gdzie indziej.

      Usuń
    2. Zamawiałam u Ciebie pod notką 106. Really don't care.

      Usuń
    3. Wcześniej na Twoim blogu widziała, że zamówiłaś gdzieś indziej, bo tu z długo czekałaś. No, ale teraz tego nie ma, więc niedługo podeślę ci ten zwiastun na bloga, jak tylko znajdę chwilę czasu.

      Usuń
    4. Dziękuje i przepraszam za kłopot, ale po prostu chciałam się dowiedzieć na czym stoję. Mam nadzieję, że się nie obraziłaś i, że zwiastun będzie ci się robiło przyjemnie, jak tylko to możliwe :) Pozdrawiam

      Usuń