29 lis 2014

Notka Pożegnalna





Cześć wszystkim ^^

Tak, wiem... Nie tak miał brzmieć tytuł tej notki :c
Nie wiem, dlaczego ale nie mogę się zabrać za te zwiastuny... Zresztą sami widzicie, kiedy dodałam swoją ostatnią notkę ;(
Przerosło mnie to wszystko.. Szkoła, obowiązki... Brakuje mi na wszystko czasu. Doba zaczyna mieć za mało godzin... Pozgłaszałam się na masę konkursów, z czego ostatnio przeszłam z niemieckiego i muszę się uczyć.. Potrzebuję mieć jakieś osiągnięcia, bo u nas jest strasznie mało liceum, a wielu chętnych :c
Sama nie wiem, w co ręce włożyć :(
Bardzo przepraszam tych, którzy czekali na swoje zamówienia... Zawiodłam na całej linii :( Jeszcze raz przepraszam :c

Chciałam z całego serce podziękować Melodii, skybells i wszystkim innym dziewczynom :) Dzięki nim panował tu taki ciepły klimat ^^ Bardzo mi będzie tego brakować :( Oczywiście nadal będę tu wchodzić, pewnie komentować :)

Tak, czekam na hejty i w ogóle ^^ Chociaż liczę, że zrozumiecie... Po prostu zwiastuny nie sprawiają mi tej przyjemności... A ja? Po tym wszystkim co ostatnio się działo, niektóre gify i nie tylko zaczynają mnie szczerze przerażać :c Wybaczcie misie moje :(

Do już ostatni raz,
Pa :*



Natka99<3

18 komentarzy:

  1. Oczywiście rozumiem cię, sama jestem w 1 liceum i wiem jak to jest gdy orientujesz się, że 24 godziny to za mało. Życzę ci byś dostała się do dobrej szkoły i miała wiele osiągnięć.
    Mam tylko jedno pytanie jeśli chodzi o moje zamówienie to uda ci się je wykonać, czy mam złożyć u kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umiesz czytac?

      Usuń
    2. chciałam tylko się zapytać, czy mam złożyć zamówienie u kogoś innego, ale najwyraźniej oznacza to moją głupotę, dobra nie ważne, skoro Natka nie ma cię już w załodze i nie chcesz robić zwiastunów to rozumiem, złożę zamówienie powtórnie u kogoś innego. Jeśli mogę oczywiście.
      1. Hasło: kiss from a rose
      2. Zamawiający - wytrwała na zawsze

      3.Blog, na którego zamawiasz -http://mlode-pokolenie-hogwart.blogspot.com

      4.Osoba, która ma wykonać zamówienie - Karia Chirvin
      5.Opis bloga - Blog opowiada o dzieciach sławnych czarodziei (Ron, Hermiona, Harry), a dokłądniej o Rose, Jamesie i Albusie któzy wyruszają do Hogwartu.

      6. Opis zamówienia - Wiem, że ciężko będzie znaleźć gify, bo chciałam, żeby bohaterowie byli jeszcze w wieku 11 lat.

      http://i.ytimg.com/vi/gHSz-McWp1M/maxresdefault.jpg ( na początku ten napis, tylko byłoby fajnie gdybyś znalazła gif z tym)
      Harry Potter: Młode Pokolenie i tajemnicze zwierciadło

      Wiec tak Rose ma swoje upragnione 11 urodziny, po sprzeczce z Lily Potter James namawia ją do zemsty pod wpływem której Lily nabawia się świńskiego ogonka. Choć wyszło na jaw, że to kuzyn ją namówił musiała ponieść karę. Jednak to już nie było ważne bo tego samego wieczoru leżąc w łóżku dostała list z Hogwartu. I tu scena jak z końca filmu na dworcu. Rose, James i Albus jadą do Hogwartu. Ona i Albus zostają przydzieleni do Gryffindoru spotykają tam swoją kuzynke Dominique i najlepszego przyjaciela Jamesa Teddego Lupina. Podczas przydziału domów do tiary podchodzi niejaka Phoebe Lestange, ku niezadowoleniu całęj szkoły zostaje przydzielona do Gryfindoru. Po jakimś czasie i wielu przykrych wydarzeniach Rose orientuje się, ze Phoebe nie jest taka jak jej matka. Odkrywa tajny związek Victorie i Teddiego, sekret Jamesa i nabywa nowe umiejętności, ale to nie koniec przygód. Lecz zaledwie początek, a zaczynają się one gdy Rose natrafia na tajemnicze lustro...
      7. Uwagi dodatkowe -chyba mam jeszcze drugi zwiastun bez kolejki po tym konkursie

      8. Kontakt - werkaguzenda@gmail.com

      Usuń
    3. Nie przyjmuję, przykro mi.

      Usuń
    4. a takie mam pytanie do ciebe czy ty przypadkiem nie zamawiałaś tego samego na innym blogu. a konkretnie tym : http://zwiastuno-landia-emerald.blogspot.com/
      i to zamówienie zostało przyjęte.
      Tak się chyba nie powinno robić...

      Usuń
    5. Oj nie powinno, to już jest bezczelne.

      Usuń
  2. jak smutno :c
    jejku, szkoda, że odchodzisz.
    no i... czemu Melodia przyjęła twoją rezygnację? *sad*
    ale ja tam Cię rozumiem, ja sama miałam taką przerwę, bo nie miałam weny do zwiastunów, jak miałam otwierać program, to aż mnie skręcało. Mam nadzieję, że kiedyś wrócisz do tego.
    Powodzenia na konkursach! Ja tak miałam w 2 gim., latałam na wszystkie z niem., a teraz go nie znoszę. whatever.
    Ja niby w 2 LO, zalana jestem szkołą, bo "wychowują olimpijczyków", no i korki, zaj. dodatkowe, więc jedynie weekendy mam na to.
    Myślę, że wiele osób będzie czekać na twój come back!
    Good luck!
    Karia.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matkoo... Jak smutno.
    Natka.. Ja nigdy nie komentowałam... Bo właściwie nigdy nie byłam w stanie wyrazić w słowach Twojego geniuszu!
    Zawsze będę o Tobie pamiętać. I czekam na Twój come back! Czekam... Zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wszyscy rozumiemy, że jest za dużo obowiązków. Nie będziemy Cię o obrażać ani krytykować. To Twoja decyzja i pełni ją szanujemy, jednakże przykro nam że odchodzisz. Każda nowa osoba na Dolinie zawsze coś w niej zmienia, a gdy odchodzi ten wkład przestaje być zauważalny. Robiłaś cudowne zwiastuny i cieszymy się, że byłaś z nami. Pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia i wygrania jak największej ilości konkursów oraz dostania się do jak najlepszej szkoły. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. kiss from a rose.
    2. Caroline xx
    3. http://unpredictable-zayn-malik-fanfiction.blogspot.com.tr/
    4. Naomi
    5. Samantha Smith wyjeżdża do Londynu po śmierci swojej matki, która zginęła w wypadku samochodowym. Tam poznaje przystojnego Zayna Malika, zaczynają się ze sobą spotykać, na drodze staje im niebezpieczny Niall Horan, który przed lat zabił ukochaną dziewczynę swojego byłego przyjaciela Zayna. Zdarza się wypadek, a Zayn trafia do szpitala. Po 2 miesiącach w śpiączce Zayn się obudza i wszystko wyjaśnia Samanthcie. Ostrzega ją i każe jej uciekać przed Niallem. Dziewczyna nie wie co robić, ponieważ Zayn nie wie o tym, ze ona jest z nim w ciąży, ale postanawia wyjeżdżać. Po 2 latach wraca do Londynu i spotyka Zayna, jednak chłopak nie jest już taki jaki był..
    6. Zayna ma grać Zayn Malik, Nialla - Niall Horan, a Samanthę - Emma Watson (w długich włosach). Napisy - proszę weź coś wymyśl, bo sama nie wiem. Muzyka - Żeby się wtapiała w tło (Może być The Fray - Love Don't Die)
    7. Emma Watson najlepiej w długich włosach. Zwiastun do 2 minut lub więcej jak można.
    8. Email - zaynowa18@gmail.com
    Mam nadzieje, że przyjmiesz :) xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy za tobą tęsknić kochana:( Ale oczywiście wszyscy rozumiemy twoją decyzję,mam nadzieję,że kidyś do nas wrócisz,pozdrawiam :c ♥ Xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło: kiss from a rose
    Zamawiający: Little Lies
    Blog: http://you-is-my-personal-drug.blogspot.com
    Osoba, która ma wykonać zamówienie:Liv
    Opis: Jak się potoczy życie Lexi, która mimo bycia typową buntowniczką, spotka na swej drodze chłopaka jakby z innej rzeczywistości? Jedna noc, jedno wydarzenie, zmieni nie tylko jej podejście do życia, ale również jego. Historia o dwójce zagubionych młodych ludzi, którzy próbują wyrwać się z monotonii życia. Czy im się uda? Cienie przeszłości powracają. Tylko razem uda im się je pokonać. Zobacz jak zakończy się ta historia.
    Opis zamówienia:
    Lexi - Barbara Palvin
    Zayn Malik
    Do tego jeszcze, jak tam będę te postaci, to nich będą jakieś narkotyki, wyścigi samochodowe, przemoc.
    muzyka: Hall Of Fame - The Script feat. will.i.am
    Co do napisów to zostawiam to tobie :D
    Kontakt: gg: 911434

    OdpowiedzUsuń