23 lis 2014

127. (361-364) Karmelove


Cześć wszystkim!

   Spodziewaliście się mnie dzisiaj? ;> Bo ja siebie nie. xd Wyszło na spontana! Zamienię się z Natką, gdyż coś jej wypadło i nie da rady dodać notki. Oddam dzisiaj cztery zamówienia, a trzy mi zostaną... Bo pięć musiałam anulować. Dlaczego Wy nie wstawiacie buttonu/linku do DZ na swoje blogi? ;-; Tak to by nie było problemu. 

A więc:

Magda Huk (mimo że to miał być urodzinowy prezent), Anabelle, Rosalie Warrior, Kinss Wo (powód ustaliłyśmy na gg), Juliette HS - jestem zmuszona anulować Wasze zamówienia. Przykro mi. 

Przejdźmy do zamówień:



Zamówienie dla Nicole Black:


Prezent za wygranie jednego z konkursów. :) Z tego, co wiem nie do końca Ci się podoba, ale nie jestem w stanie już go poprawić, a przynajmniej na razie. Może jak znajdę więcej czasu, to nad ty siądę. Musiałabym go robić od nowa, bo mój genialny komputer nie zapisał projektu. Mam nadzieję,  że nie będziesz jakoś szczególnie zawiedziona, zwłaszcza, że chodziło Ci o szczegóły.




Zamówienie dla Wesoły Kostek:


Strasznie mi się podoba. *.* To chyba mój faworyt dzisiejszej notki. Zasługa Lany, jej piosenka zbudowała taki cudowny nastrój! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. I przepraszam, że tak długo musiałaś czekać. Myślę, że choć trochę wynagrodziłam Ci ten czas oczekiwania.



Zamówienie dla Talaith:


Mam nadzieję, że będziesz zadowolona. :) Mój pierwszy potterowski zwiastun chyba od marca. xd Odwykła lekko, ale myślę, że tragicznie nie jest. 




Zamówienie dla Yupi Route:


Czy ja już czegoś takiego dla Ciebie nie robiłam? xd Bo coś mi się zdaję, że tak. ;p Mimo wszystko zwiastun mi się podoba. :) Jest taki...eee...zadziorny. xd Tzn. muzyka jest zadziorna. xd Mam nadzieję, że będziesz usatysfakcjonowana. :D


Na dzisiaj wszystko. x Pozostałe trzy zamówienia oddam przed Świętami. <3 A, Avelen Xx, Lindsay Hansen ma strasznie mało gifów... Znalazłam jedynie trzy. o.O Masz jakiś pomysł na to, co zrobić?


Przyjmuję zamówienia, pamiętać o odnośnikach! 

Pozdrawiam. xx


32 komentarze:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGG
    ~tak to moje ulubiony wyraz od pewnego czasu~
    Ach, ten zwiastun jest taki aaaaach.
    Jestem taka podjarana jak przy tym gdy się dowiedziałam, że Tokio Hotel zaczyna trasę koncertową 11 marca!!
    Ale nie no serio. Rozdział genialny i niesamowity. A co do pytania, to tak robiłaś mi go już xd. Chciałam nowy zwiastun ponieważ zaczynam od nowa ten blog i wybrałam właśnie ciebie, bo ty wiedziałaś mniej więcej jak to ma wyglądać.
    I jestem tym tak oczarowana, że jeszcze go obejrzę z jakieś 20 razy xd.
    Muzyka fajna, gify również. Nie mam się czego czepić:))
    Dziękuuuje! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Tokio Hotel jeszcze żyją? O.o
      Haha, bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona. :)
      Pozdrawiam. ^^

      Usuń
  2. Jaki tytuł ma piosenka w zwiastunie numer 4?

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boże spojrzałam jeszcze raz na moje zamówienie i zorientowałam się, jaka ja głupia button wstawiłam, ale nie podałam linku, nie wiem jak ja mogłam to przeoczyć, czy jest szansa, żebyś jeszcze zrobiła mi to zamówienie. Obiecuje button jest, haha nawet trzy mi się wkleiły
    http://lost-in-my-mind-pl.blogspot.com/
    Odpisz, czy jeszcze mam szanse na zamówienie i przepraszam za swoją głupotę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Melodio, oczywiście nie mam Ci za złe. Zwiastun jest wspaniały tak czy siak! Kocham go bardzo i dziękuję z całego serduszka! <3 Po drugie nie mogę narzekac, bo masz podkreślone, że nie robisz gejowskich zwiastunów, a mimo to robisz dla mnie wyjątki. Jesteś wspaniała i robisz tak samo wspaniałe zwiastuny ! Dziękuję Ci bardz

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Kiss from a rose
    2.heris shadow
    3.http://choice-harry-fanfiction.blogspot.com/
    4. Karii Chrivin
    5.Harry jest zbłąkaną duszą która uwięziona jest między światem żywych i umarłych. Sue jest osobą, która umie się z nim kontaktować. Przez całe swoje życie stara się zrozumieć dlaczego tylko ona ma kontakt z osobami nie z tego świata. Jakiego dokona wyboru na końcu swojego życia?
    6. Osoby:Harry Styles i Lily Collins
    Napisy: Chciałabym żeby w zwiastunie nie zostały one użyte.
    Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=tKObDCiOIpI
    7. Chciałabym żeby zwiastun został wykonany z "efektami specjalnymi" tak jak jest wykonany twój (https://www.youtube.com/watch?v=jX5jnlb9dCg) oraz tylko z gifów.
    8. 50962938

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, że ja nie robię zwiastunów z gifów tylko z filmików. jeśli wciąż jestes zainteresowana, prosze o odzew.

      Usuń
    2. owszem, jestem zainteresowana jeszcze bardziej :)

      Usuń
    3. w takim razie przyjmuję, chociaż mam pewne obiekcje co do Collins

      Usuń
    4. jakie obiekcje mozna miec do collins? :D

      Usuń
    5. można po prostu za nią nie przepadać.

      Usuń
  6. Ojejku, to chyba pierwszy raz, kiedy skomentuję tutaj notkę :)
    Pierwszy zwiastun naprawdę, ale to naprawdę mi się podoba. Ma w sobie coś takiego, że przyciąga.
    W drugim zwiastunie wpadła ci literówka, bodajże 0:27 :c Tak to wszystko bardzo fajnie i do tego Lana w tle <3
    Trzeci zwiastun również jest bardzo dobry, kolorowy i przyjemnie się ogląda :)
    I oczywiście ostatni, również uważam, że fajnie wyszedł. :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Flawless.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, bardzo mi się podoba. Bardzo dobrze, że weszłam dzisiaj na Dolinę, bo nie spodziewałam się notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwiastun cudowny, mimo małej literówki <3 Piękny, zakochałam się,a piosenka jeszcze tak podkreśla klimat :*** dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, nawet nad tym myślałam i może znasz jakąś osobę do niej podobną, która jest aktorką? Bo ja mam pustkę w głowie... choć w sumie myślałam też nad jej zmianą... jeśli nie znasz żadnej aktorki podobnej do niej to zamień Lindsay na Emme Watson :) (nie są aż tak podobne, ale prawdopodonie główną bohaterką zostanie Emma, jeśli nie znajdzie się osoba podobna do Lindsay...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholerka... Niestety nie znam. :(
      Może zostańmy przy Emmie, myślę, że będzie pasować. :)

      Usuń
  10. Cholernie spodobał mi się początek pierwszego zwiastunu, a drugi już kompletnie zwalił mnie z nóg i przyćmił trzeci oraz czwarty, choć tamtym nic nie brakuje. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Melodio! Wybacz mi proszę :( !

    Chcę anulować moje zamówienie :(
    Po prostu nie potrafię pisać "zwykłych" opowiadań ;(
    Ale czy mogłam bym zamówić na nowego bloga "niezwykłego"?

    OdpowiedzUsuń
  12. informuję że zmieniłam położenie buttonu teraz jest on w zakładce z spidami i linkami

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: kiss from a rose
    Kto zamawia: Avelen Xx
    Kto ma wykonać zamówienie: Melodia :)
    Postacie:
    Lily Collins - Rachel Black
    Victoria Justice - Lindsay Black
    Nina Dobrev - Skylar Black
    Daniel Radcliffe - David Rylonds
    Conor Woods - Liam Hemsworth
    Luke Hemmings - on sam
    Terra Rylonds - Jennifer Lawrence
    Drake Nelsons - Nicholas Hoult
    Candice Accola - Stephanie Nelsons
    Muzyka: Margaret - Start a fire
    Opis:
    Rachel, Lindsay i Skylar to córki Renesme i Jackob'a. Wyprowadzają się z rodzinnego Forks do Stanwords, miaseczka oddalonego o kilka dziesiąt kilometrów. Tam młodsza i starsza siostra Rachel zakochują się w David'zie i Conor'ze. Mija 10 lat. Na rocznice przeprowadzki udają się do nocnego klubu. Rachel wyszła z zatłoczonego klubu chcąc się przewietrzyć. W rogu zauważa chłopaka, który jest atakowany przez młodego wampira. Zabija nowonarodzonego, ratując tym chłopaka. Wykorzystuje swój dar i zabiera go do domu. Gdy poraz pierwszy patrzy na chłopaka wpaja się w niego. Opatruje jego ranę oraz daję do wypicia swoją krew, która pomaga mu się zregenerować. Po przebudzeniu blondyn wraca do domu. Rach specjalnie dla niego zapisuje się do szkoły. Do tej samej szkoły powraca zaginiona siostra przyjaciela Luke'a, Stephanie. Jednak nie jest już taka jak wcześniej. Zmieniła się podwzględem psychicznym jak i fizycznym, jest nowonarodzona. Knuje za placami, a to sprowadza na wszystkich niebezpieczeństwo.
    Uwagi: chciałabym aby zwiastun był czarno-biały :)
    Kontakt: oneimagin1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń