17 lis 2014

124. (357-358) All My Love.


Cześć, cześć, cześć! Jeju nawet nie zdajecie sobie sprawy jak brakowało mi bycia tutaj. Ale zacznijmy od początku.

Więc witajcie, jestem Bellamy, byłem już kiedyś na Dolinie a teraz znów zostałem przyjęty na staż! Nie czy napisać tu skrócony życiorys swojego życia ale może lepiej nie, podam tylko najważniejsze informacje. C:

No mam na imię Mateusz mam 16 lat, lubię śpiewać i robić zwiastuny. To wszystko. Mój staż jak wiecie trwa miesiąc i w ciągu tego miesiąca muszę wstawić 3 notki, a potem zobaczymy :)

Okej więc mam dla Was przykładowe prace które zrobiłem, chciałbym żebyście je ocenili (:


Pierwsza praca :


No więc pierwsza praca z postaciami z TVD serialu który ubóstwiam! Piszcie czy praca Wam się podoba :>

Druga praca :


No i druga, One Direction i te sprawy. Więcej informacji o tym co wykonam a czego nie możecie znaleźć w mojej podstronie.



Jest mi bardzo miło wrócić tutaj do Was! Mam nadzieję, że moje zwiastuny przypadną Wam do gustu :)

Nie pozostaje mi nic jak tylko zaprosić Was do zamawiania C:

Pozdrawiam, Bellamy.

8 komentarzy:

  1. mała uwaga, nie piszę się Harrego, tylko Harry'ego, ponieważ jest to błąd.
    radziłabym też różnicować czcionkę, bo w obydwu jest identyczna. a istnieje ich cała masa, nawet ta z polskimi znakami, więc jest pole do popisu.
    pierwszy bardziej mi się podobał, bo jest Ian, którego uwielbiam. <3
    życzę powodzenia w zwiastunach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże jak ja nie znoszę Larry i w ogóle całego tego boysband'u, ale Zwiastun jeśli chodzi o kwestie techniczne jest dobry, jednak wolę ten pierwszy, chociaż tematyka również nie dla mnir

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hasło: kiss from a rose
    2. Zamawiająca - Magda Huk
    3. misja002.blogspot.com
    4. Melodia
    5. Blog jest o dwóch dziewczynach, które prowadzą normalne życie. Ale pewnego dnia zorganizowany zostaje zbiór dzieci, w czasie którym dziewczyny zostają porwane i uwięzione...
    6. Maddie ma zagrać Julia Roberts, Anę Selena Gomez. Muzyka to: Impossible - Maddie Jane. A napisy wymyślisz? Do nich nie mam głowy...
    7. Button wstawię za chwilę. Aha, i ja mam drugie miejsce w Quizie, więc poproszę o zwiastun bez kolejki :)
    8. tymbarkowniczka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, przede wszystkim najbardziej denerwują mnie ".." Jeżeli już chcesz pisać je na końcu prawie każdego napisu to dodaj do nich jeszcze jedną kropkę, wtedy będzie to lepiej wyglądać, ale przede wszystkim będzue poprawne! Druga sprawa to napis "Elena Gilbert, szalona imprezowiczka" czy jakoś tak, nie jestem pewna, co do słowa "szalona", ale jaki epitet by tam nie był, to napisanie przed nim przecinka jest błędem, powinien tam być myślnik. Naprawdę, myślę, że jeżeli ktoś już się zabiera za robienie zwiastunów powinien sprawdzić dokładnie jego treść przed dodaniem.No i pozostaje jeszcze temat pisowni imion, który jak widziałam już ktoś wcześniej poruszył i wyjaśnił, więc ja nie będę się rozpisywać. Uwierz mi, że to są podstawowe zasady interpunkcji, jestem dwa lata młodsza od Ciebie, a takie błędy mnie po prostu rażą. Ogólnie rzecz biorąc nawet gdybyś nie popełnił wyżej wymienionych błędów, moim zdaniem Twoje zwiastuny są po prostu nude, przepraszam, ale taka jest moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za ewentualne "." zamiast spacji bądź ich brak, ale jestem na telefonie i nie za bardzo ma jak sprawdzić.

      Usuń
  5. matko, jakie flaki z olejem. nie powinieneś robić zwiastunów. nie umiesz zrobić napięcia, nie masz wyczycia. wszystko jest takie wymuszone.
    pozdrawiam i moze lepiej nie psuj dziewczynom opinii dobrej zwiastunownii.
    ps. kolezanka wyzej slusznie zwrocila uwage. nie pisze sie ".." tylko "...".

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu, ale poprzedni komentarz się nie dodał :>
    No więc napiszę jeszcze raz :>
    Świetne zwiastuny. I nie przejmuj się hejtami :> Wszystko się jeszcze poprawi i udoskonali :D
    Zamówienie:

    1. kiss from a rose.

    2. Weronika Xxx.

    3. http://ff-ucieczka.blogspot.com/

    4. Bellamy.

    5. Nastolatka podróżuje z ojcem po całym świecie z powodu jego biznesów. Pewnego dnia postanawia na stałe zamieszkać w Londynie. Lara zaczyna uczęszczać do tutejszego liceum. Tam zaczynają się nowe problemy i poznaje nowe osoby. Z niektórymi nie powinna się w ogóle zadawać , a nie które są tam tylko po to aby jej zaszkodzić.

    6. Jezeli by ci to nie przeszkadzało to czy te wszystkie informacje i materiały mogłabym ci wysłać na gmail'a??? :D

    7. Zwiastun czarno-biały, napisy nie na gifach.
    Napisy:
    Poznjacie Laryse Delilah Blanco
    Nastolatkę z pasjami
    Córkę szanowanego się biznesmena
    oraz wiecznie uśmiechniętą dziewczynę
    Ale ten uśmiech to tylko maska
    Za którą ukrywa swoją przeszłość
    Nowa szkoła
    Nowi ludzie
    Nowe uczucia
    Nowe problemy
    A szczególnym problemem jest osoba, która będzie robić wszystko aby jej tajemnice ujrzały światło dzienne

    8. gmail: weronikazerek99@gmail.com
    Pozdrawiam :****
    Weronika Xxx.

    OdpowiedzUsuń