3 lis 2014

Podsumowanie stażu Liv oraz Victorii Ross

Witam wszystkich cieplutko w poniedziałkowy dzień. x

Mam dzisiaj przyjemność ogłosić, że nasze dwie stażystki doczekały się podsumowania. Dziewczyny, oto wasz wielki dzień! Musicie być pełne stresu, dlatego nie przeciągając dłużej, przejdziemy do rzeczy! :)

Naomi i Natka nie mogły wziąć udziału w podsumowaniu.

Zaczniemy od Liv:

"Zwiastun 1 "


Melodia: Zwiastun bardzo mi się podoba :). Budujesz napięcie, czuć ten nastrój i myślę, że przekazałaś w nim, co tak naprawdę chciałaś przekazać. Pamiętaj jednak, że NIGDY, ale to nigdy nie zaczynamy zwiastuna od napisu. Stokroć lepiej wygląda, gdy filmik otwiera gif. Zabrakło mi też trochę przejść, chociaż z tego, co widziałam, to wrzuciłaś ściemnianie. Wkradł Ci się jeden kolorowy gif, ale to pewnie przez nieuwagę.

skybells: Jestem pod wielkim wrażeniem. Zwiastun wygląda tak, jakby go robiła osoba już od dłuższego czasu zaprzyjaźniona z wykonywaniem takich filmików. Naprawdę gratuluję, ponieważ jest on wyśmienity. Nie wiem czy jest to twoja pierwsza przygoda ze zwiastunami, ale tak czy siak wyszło Ci to świetnie. Znalazły się animacje, czytelna czcionka oraz wyciszona muzyka. Troszeczkę mogłabym się przyczepić do przejść których nie było (jedna pojawiła się pod koniec), ale one aż tak bardzo konieczne nie są :)

Lilly: Nigdy nie zaczynamy od napisu:) Podejrzewam, ze ten gif z krwią specjalnie jest kolorowy, więc się nie czepiam:D Poza ty zwiastun jest genialny, muzyka świetnie dopasowana, bardzo mi się podoba:) GENIALNY!:D

"Zwiastun 2"


Melodia: AAAAA! Czcionka mnie zabiła i zepsuła cały ten piękny zwiastun! :< Ty niedobra, Ty! Za mocna. Za bardzo grzmoci po oczach. Nawet biorąc pod uwagę tematykę w ogóle nie pasuje. Ale! Ogółem świetny zamysł na pracę. Ukazałaś historię Shane'a, nie ujawniając przy tym zbyt wielu szczegółów! Brawo. :) Tu ponownie nie zaczynamy od napisu, pamiętaj.

skybells: O jejku Ian Somerhalder i te gify! Właśnie zalałam biurko śliną…
A tak na poważnie to ten zwiastun również bardzo mi się podoba. Z wyjątkiem przejść wszystko jest dobrze poukładane, jednakże ta czcionka troszkę mnie przeraziła.
Włączam zwiastun, a tu takie duże litery!
Możliwe, że się czepiam za co przepraszam. Na swoją obronę dodam, że historia bardzo mi się podobała, a o bohaterach nie wspomnę! :) 

Lilly:  O napisach już wiesz:D I kurczę! Wszystko byłoby świetnie...tylko ta czcionka, okropna :P Do niczego innego się już przyczepić nie mogę;)

"Zwiastun 3"


Melodia: Jeej! Mimo, że nigdy nie przepadałam za tematyką fantasy (nie licząc HP xd), to jest pod ogromnym wrażeniem. O.o Cudowna praca... Taka trzymająca w napięciu. :) Tylko kilka razy gif Ci się poruszył dwukrotnie. Sprawdzaj projekt zanim zapiszesz filmik. I nie zaczynamy od napisu. :)

skybells: Przyznaję się bez bicia, że zwiastun jest interesujący, jednakże zupełnie nie w moim stylu. Elfy, smoki to nie moja bajka. Muszę jednak wyznać, że wszystkie inne zwiastuny jaki oglądałam o takiej tematyce nie były tak zgranie wykonane jak twoje. Kawał dobrej roboty! :)

Lilly: Tutaj raczej nie moje klimaty xd Niektóre gify lecą dwa razy, co bardzo razi w oczy. Jeśli chodziło ci o to, że są za krótkie to można je po prostu wydłużyć, chyba, że jest to wina programu, bo ja jak zaczynałam pracować w nowym to też mi się tak robiło i nie mogłam rozkminić o co chodzi:P


"Zwiastun na words--for--you - zamówienie"


Melodia: Melosia się wzruszyła... I jakby miała więcej czasu, to by poczytała to opowiadanie. I... O cholera, co to za facet?! Kim on jest?! Ja muszę znać jego nazwisko! Co za ciacho! A co do filmiku jest przecudny! :) Nie mam się do czego przyczepić, chyba że... Dobra nie będę się powtarzać. xd

skybells: Klikałam replay kilka razy i za każdym razem nie wiem co mam tutaj napisać. Idealny? Porywający? :)

Lilly: Ajjj te napisy :P Jest za dużo wielokropków i za mało gifów w niektórych miejscach ;) Poza tym super^^

"Zwiastun na w-przyszlosci-nadzieja - zamówienie"


Melodia: Ten zwiastun podoba mi się najmniej, jeśli chodzi o wykonanie. Jest taki... No nie oddaje tych emocji, które oddawać powinien. Ale dobra. :) Każdemu się zdarza. Technicznie wszystko jest super, tylko ten napis na początku. :p I zacznij dawać przejścia!

skybells: Zwiastun sam w sobie jest fajny, ale zabrakło mi „tego czegoś”. Może troszkę inaczej skomponowane napisy by mi tu pasowały bądź te przejścia? Nie chcę wybrzydzać. Reszta jest w najlepszym porządku :)

Lilly:  Gif na początkuuuuu....Ja nie lubię jak napisy "stoją" ale to moje widzi mi się :P Ten zwiastun jest najlepszy!:D Dobra robota (y)

"Zwiastun na anoreksja-harrystyles - zamówienie"


Melodia: Mój faworyt! Zdecydowanie. Tak pięknie wszystko w nim ukazałaś... Z resztą fabuła też niczego sobie, no ale. Czasu brak na czytanie. Cholernie podoba mi się czcionka, jak się zwie? :) Nie zaczynamy od napisu!

skybells: O cos takiego mi właśnie chodziło! Przejścia, animacje, czcionka, gify, muzyka – wszystko jest po prostu idealne! Na dodatek ta historia. Pierwszy raz spotykam się z taką tematyką ujętą w zwiastunie. Wyszło Ci to super, ponieważ idealnie podkreśliłaś ową chorobę :)

Lilly: Musisz się oduczyć ciągłego stawiania tych wielokropków;) Efekt farby...ugh xd Pomijając to zwiastun bardzo mi się podoba:3 Znowu świetnie dopasowana muzyka;) <brawo>


Opinia ogólna

Melodia: Nie chcę mi się gadać po próżnicy. xd Dodałaś trzy przepisowe notki, jak nie więcej. Kontakt z Tobą jest...Chociaż mógłby być częściej. Zwiastuny robisz śliczne, wystarczy, że poprawisze te kilka niedociągnięć i będzie jeszcze lepiej. :* Jestem na TAK! (Matko, jak w jakimś Mam Talent xd)

skybells: Nie mam nad czym się zastanawiać – jestem na TAK!
Wszystkie twoje zwiastuny bardzo mi się podobają. Tworzysz je idealnie. W oglądających wzbudzasz na pewno wiele emocji zaczynając od radości połączonej z ciekawością, a kończąc na niewiedzy i smutku. Może nie ujęłam tutaj odpowiednich emocji, jednakże to czułam ja oglądając twoje dzieła.
Myślę, że przyjęcie Cię do naszej załogi jest po prostu pewne (bo jak nie to będę musiała pogadać z resztą :)).

Lilly: Jesteś miła, dobrze się z tobą współpracuje, oddajesz prace w terminie. Prace są świetne, każda ma coś w sobie, mi się bardzo podobają:) Ludzie też już cię pokochali,  nie możemy cię wypuścić:D;*


Pora i na Ciebie Victorio:

"Zwiastun (1)"



Melodia: Tu nawet nie ma, co komentować.:) Wszystko super, tylko... Ty nie zaczynasz zwiastunów od napisów (brawo!), ale za to stawiasz kropki na końcu zdań. I to jeszcze zależy od... No własnie, od czego to zależy? xd Bo raz stawiasz te kropki, raz nie. Głupio brzmi ta moja uwaga, bo logiczne, że zdanie kończy się kropką, ale nie w zwiastunach. :) Pamiętaj!

skybells: Wszystko mi się tutaj podoba. Mam wrażenie, że na Dolinie znalazły się dwie stażystki, które świetnie dają sobie radę ze zwiastunami! Mam napisy, mam przejścia, muzykę i wyciszenie - żyć nie umierać! Historia też mi się spodobała, a bohaterowie jeszcze bardziej :)

Lilly: Matko, zakochałam się! Tylko błagam ja ciebie...używaj animacji tytułowej:P Jestem na to wręcz uczulona xd

"Zwiastun (2)"



Melodia: Kocham tę piosenkę! :* Zwiastun jest genialny. Rzeczowy i na temat. :)

skybells: Siedzę w nocy kiedy wszyscy pozostali domownicy śpią, włączam zwiastun i czekam na muzykę. Przestraszyłam się, że jej nie ma i nieco podkręciłam głośniki. W momencie kiedy rozpoczęły się słowa o mało co nie obudziłam połowy osiedla! 
Zwiastun jako tako pod względem efektów bardzo mi się podobał, ale już historia pomimo swojej tajemniczości mnie nie urzekła, wybacz. Nie znaczy to jednak, że zwiastun mi się nie podoba - wprost odwrotnie :)

Lilly: Uwielbiam tą piosenkę :P Znowu brak animacji popsuł mi cały efekt ;__; Muzyka na końcu nie jest wyciszona:) Nie mam się już do czego przyczepić:D

"Behind Me - Zwiastun Fanfiction"



Melodia: Zwiastun zaczepisty, świetny dobór gifów. :) Strasznie się wczułam i chyba za bardzo się wczułam... Podałaś strasznie dużo informacji. Teraz bez czytania opowiadania wiem, co się wydarzyło, a przecież zwiastun ma być pewnego rodzaju reklamą, a nie streszczeniem. Pamiętaj! Tutaj też muzyka mi się gryzie. Na moje oko (ucho), powinna być wolniejsza. I nie stawiaj kropek. :)

skybells: o.mój.BOŻE.
Czy ja właśnie widziałam Ian'a? Już zaczęło mi się wszystko podobać! Hahaha żartuje, ale tak na poważnie to faktycznie filmik ma swój urok. Pierwszy raz spotykam się z taką historią :)

Lilly: Świetnie wszystko dopasowałaś. Całość bardzo mi się podoba i błędów to ja tu nie znajde (bo o napisach już nie będę wspominać) :P


"Zwiastun (3)"



Melodia: Jeej! Franek i Baśka! *.* Ta para występuje w jednym z moich opowiadań! Ale dobra. Zwiastun przegenialny. Taki subtelny, zmysłowy! Cholera, brak mi przymiotników... Nieważne, że jest prawie dwunasta w nocy. xd Świetny dobór muzyki. :)

skybells: Tutaj od razu przypomniała mi się Melodia kiedy próbowała mi wbić do głowy, że zwiastun zaczyna się od gifu, a nie od napisów. Faktycznie miała rację, że tak lepiej wygląda, jednakże ja nadal nie mogę się tego nauczyć. Zawsze gif jako pierwszy mi nie odpowiada, ale u Ciebie świetnie to wyszło :)

Lilly: Nie wiem czy to jest wina programu, ale wygląda jakby napisy były na szarym tle. Chciałabym sobie pogderać no ale...:D Jest super. ;)


"usted-sigue-siendo - zamówienie"

[KLIK]


Melodia: NIE NO. No co to ma być?! Połączenie piosenki z najlepszego filmu ever (GNW) z Violettą? Upadłam. To był ból. Ale dobra, już się nie czepiam. Mimo, że nie trafię Violetty to zwiastun sam w sobie jest super. :*  

skybells: Zwiastuny z Violetty to kompletnie nie moja bajka, ale muszę przyznać, że doskonale sobie poradziłaś. Ciężko jest w internecie znaleźć jakiekolwiek gify z tego serialu. Zawsze gdy widzę zamówienie odnośnie Violetty to martwię się, że nie dam rady. Ty dałaś radę i te serialowe gify zastąpiłaś bardziej filmowymi. Super :)

Lilly: Raczej nie jestem za Violettą, ale bardzo dobrze sobie poradziłaś. Dodałaś mnóstwo innych gifów nie związanych z serialem i lepiej się ogląda:D

"so-cold-without-you - zamówienie"



Melodia: O FUCK. Shit. To jest Violetta... A Melodyja się wzruszyła. Za ten zwiastun należą Ci się pokłony. Jest cudowny. Naprawdę. Te dialogi, gify... Gratuluję! <3 Jak na razie, mój faworyt.

skybells: Tutaj również widzę Violettę? Ten zwiastun jest nieco mniej dopracowany niż poprzedni. Nie podobały mi się te dialogi. Troszkę źle to wygląda i oglądając zwiastun można się pogubić. przychodzi mi do głowy opcja w animacjach "napisy", ale możliwe że dialogi są troszkę przydługie. Sama nie jestem wybitną kreatorką zwiastunów, także przepraszam za czepianie :)

Lilly: Nie jestem w stanie tego ocenić...obiektywnie? Może tak..jeśli chodzi o wykonanie nie mam się do czego przyczepić, natomiast osobiście nie przeczytałabym takiego opowiadania, ponieważ tak jak wspominałam nie znoszę tego serialu, a teraz jego fanki mogą mnie już ukatrupić :P


"jachcebbyctylkoztoba - zamówienie"


Melodia: O nie. Zdecyowane nie. W połowie przestałam oglądać ten zwiastun. Za długi i pokazałaś w nim całe opowiadanie. Po co to teraz czytać, jak już wszystko wiadomo? :( Pamiętaj na przyszłość, żeby nie ładować tylu informacji.

skybells: O jejku, a dlaczego ten zwiastun taki długi?
Rozumiem, że zamówienia są różne i niektórzy proszą o nieco dłuższy filmik, ale powyżej 2:30 to dla oglądającego roi się nudne. Ważne by zwiastun był krótki i na temat. Nie możemy również umieszczać w nim tylu napisów, które zdradzają historię bo wtedy bez czytania bloga wiadomo co się wydarzy :)

Lilly: Jest zdecydowanie za długi i po pewnym czasie oglądanie się nudzi. Natomiast napisy są bardzo dobrze ułożone. Podoba mi się:)

"Zwiastun wolny (1)"



Melodia: OMG. Dziewczyno, to jest piękne. Nie no. Mój zachwyt nie zna granic w tym momencie. Ta piosenka jest tak genialna, że słucham jej jakiś 200 razy pisząc to podsumowanie. Po tym śmiało mogę stwierdzić, że dużo lepiej wychodzą Ci zwiastuny wolne. :) Twoja wyobraźnia się rozhula i o! Takie cuda tutaj tworzysz!

skybells: Piosenka ze zwiastunu "50 Twarzy Grey'a" niesamowicie mi się podoba i idealnie jest dobrana do filmiku. Poza tym Zayn świetnie odzwierciedla się jako główny bohater tej historii :)

Lilly: W pewnych miejscach mogłoby być troszkę więcej gifów;) Ogólnie jest super ;) 

Opinia ogólna

Melodia: Ych, tu też mi się nie che gadać. xd Należą Ci się duże brawa, gdyż jesteś pierwszą stażystką, która podczas stażu dodała tyle zwiastunów. :) Nie żałuję ani trochę, że zostałaś przyjęta, choć Twoje zwiastuny w zgłoszeniu nie były najlepsza. Teraz jesteś genialna i nie ma innej opcji, jestem na TAK! :)

skybells: Bardzo podobają mi się Twoje zwiastuny. Za każdym razem, gdy otwierałam nowy filmik widziałam dużo zmian. Eksperymentowałaś troszkę i efekt ten naprawdę bardzo mi się podobał. Twoje prace ogląda się naprawdę z wielką przyjemnością. 
Jestem na TAK! 
Innej opcji nie brałam pod uwagę od przejrzenia kilku pierwszych filmików :)

Lilly: Jesteś bardzo pozytywną osobą, nie robisz problemów i dobrze się z tobą współpracuje. Twoje prace są genialne, masz talent i szkoda by było gdyby się zmarnował:D Oczywiście, że musisz z nami zostać!;*

Jeeej! Czyli wychodzi, że obydwie zostajecie z nami! Super! Witajcie w naszej Dolinkowej Rodzince! <3

Ah, i proszę Was o jak najszybszy kontakt ze mną (Melodią), mam do Was bardzo ważną sprawę! :) 

Pozdrawiam. c:

16 komentarzy:

  1. Dziewczyny, serdeczne gratulacje.
    Na pewno będę zamawiać u Was zwiastuny. Stety, albo i nie, będą one z Violettą :)
    Raz jeszcze gratuluję,
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się cieszę ! Nie będę już nawet wspominała że Liv to moja przyjaciółka ale wiedziałam że przejdzie :P
    No i gratuluje również Victorii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku wracam po okropnym dniu w szkole do domu, włączam komputer, a tu taka niespodzianka !
    DZIĘKUJE ! :* Obiecuje że się na mnie nie zawiedziecie. Ach, i Melodio w moich zwiastunach nie zobaczysz więcej napisów na początku :P
    Uwielbiam was i jeszcze raz dziękuje xx

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej na prawdę nawet nie wiecie jak się cieszę! Dziękuję Wam za obiektywną opinię i oczywiście biorę sobie wszystkie Wasze uwagi do serca i postaram się wykonywać zwiastuny jeszcze lepiej.Kocham Was i jeszcze raz z całego serca dziękuję! Xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam wiadomość dla skybells...
    Chciałabym anulować zamówienie Z Imagin (jestem to ja, tylko zmieniłam nick)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło: kiss from a rose

    Zamawiający: Kinss Wo

    Blog, na który zamawiam: http://its-nothing-princess.blogspot.com/

    Osoba, która ma wykonać zamówienie: Melodia

    Opis bloga:
    Historia opowiada o fotografie wykorzystującym swoje modelki.
    Prolog:
    '' - Panno Black, ile jeszcze to pani zajmie? - Słyszę zniecierpliwienie w jego głosie. Cholera, dlaczego ja się na to zgodziłam? Może mogę jeszcze zrezygnować? Rozważam w myślach, jednak zaraz przypominam sobie, że podpisałam roczny kontrakt. Spoglądam na swoje odbicie w lustrze. Mam na sobie tak skąpe bikini, że czuje się naga. Jak mam pokazać się w tym... czymś? Dotychczas miałam tylko sesję, na której nosiłam zwykłe, firmowe ubrania. To pierwszy raz w stroju kąpielowym.
    - Elizabeth. - Fotograf niespodziewanie odsuwa zasłonkę, wchodząc do przebieralni. Mimowolnie zasłoniłam się rękami. Przejeżdża oczami po całej mojej sylwetce, przygryzając wargę. Czy profesjonalny fotograf robi takie rzeczy? Mam ochotę stąd uciec, ale muszę pamiętać dlaczego to robię. Biorę głęboki oddech, omijam go i ruszam w kierunku, gdzie mają być robione zdjęcia. Ten facet onieśmiela mnie i to bardzo.
    - Zaczynamy? - Pytam po drodze, chcąc brzmieć na pewną siebie.
    - Oczywiście, Lizzy. - Nienawidzę kiedy tak mnie nazywa. - Ustaw się tutaj. - Staję na wyznaczonym miejscu i staram się przybrać ciekawą pozę, w której nie było by widać nic nieprzyzwoitego. Pierwszy błysk flesza działa na mnie jak kubeł zimnej wody. On robi mi zdjęcia. Zdjęcia, kiedy jestem prawie naga. Emma i Nina też to robią, mówią, że to dobra zabawa, więc dlaczego mi wcale się nie podoba?
    - Rozluźnij się trochę. - Posyła mi pewny siebie uśmieszek. Dasz radę, Elizabeth.
    Po paru minutach zaczynam czuć pewniej w całej sytuacji; jestem odważniejsza, nawet parę razy zarzucam włosami. Kiedy nagle mówi:
    - Ściągnij górę od stroju, księżniczko. - Stoję oniemiała, a on nadal robi zdjęcia.
    - Co? - Mój głos jest cichy. Mam nadzieję, że mnie usłyszał. To dziwne, wcześniej się tak nie zachowywał.
    - No dalej, to nic wielkiego. Wszyscy robią takie zdjęcia. Możesz zasłonić później swoje piersi rękoma. - Macha na mnie od niechcenia. Wszyscy to robią? Dziewczyny też? Zaczynam powtarzać sobie w myślach, że kiedyś będę sławną modelka i rodzice w końcu będą ze mnie dumni. Drżącymi dłońmi zaczynam odwiązywać supeł na mojej szyi.
    - Właśnie o to chodzi, księżniczko. ''

    Opis zamówienia:
    Gł. bohaterka: Astrid Bergès-Frisbey
    gł. bohater: Harry Styles
    Drugoplanowi:
    Nina (zła postać, przyjaciółka gł. bohaterki): Barbara Palvin

    Napisy:
    1. ''Od 1 do 10 lipca organizowane są darmowe, próbne sesje dla początkujących modelek.''
    2. Gdybym mogła przewidzieć, że jedna sytuacja spowoduje lawinę zdarzeń...
    3. ''Witamy w pracy, panno Black.''
    4. Może gdybym nie myliła zaufania z naiwnością...
    5. ''Podwiń sukienkę''
    6. Nie ignorowała niepokoju...
    7. ''To nic takiego, Księżniczko''
    8. Zauważyła fałszywość niektórych przyjaciół...
    9. ''Żaden fotograf nie jest tak dobry jak Styles.''
    10. I gdybym nie pozwoliła zabrnąć temu tak daleko...
    11. Czy wiesz, jak łatwo się poddać?
    12. Jak łatwo zwykłą uległość zamienić w obłęd?
    13. Ja wiem.

    Muzyka: Christina Perri - Jar of Hearts
    Obraz: czarno-biały
    kontakt: 50963215

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co zrozumiałam zamówienia składamy w komentarzach :)
    1.hasło: kiss from a rose
    2.Zamawiam: ja ♥♥♥lusi♥♥♥
    3.blog: http://clarissa-jones-story.blogspot.ch/
    4.autor, który ma dla mnie wykonać prace: skybells
    5.O czym jest blog: Clarissa Jones wraz z rodzicami podróżuje po świecie za pragnieniami i sprawami biznesowymi ojca. Kiedy trafia do Polski, kolejnego zwykłego państwa, które ma być jej "domem" przez kilka miesięcy wszystko się zmienia, poznaje podczas biegania po parku nachalnego chłopaka, który pokazuje jej jak żyć. Clary od września ma iść do szkoły, co jest nienormalne dla piętnastolatki, która nigdy w owej placówce nie była. Przyjaźń, miłość, zazdrość i przygoda. Kiedy rodzi się miłość.
    6. Clarissa Jones (główna bohaterka)-Holland Rouden
    Daniel Rudnicki (główny bohater)-Dylan O'brien
    Gabriel Jones (ojciec) - Borys Szyc
    Natalia Jones (matka) - wolny wybór
    Michał Sołtysiak (przyjaciel) - Max Carver
    muzyka: Say Something - A Great Big World feat. Christina Aguilera
    materiały: https://33.media.tumblr.com/1413c1005120d7aaf3f986c266348556/tumblr_mv81k8NteM1sh37hno1_500.gif
    http://big.assets.huffingtonpost.com/dylan2.gif
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_maqo7gnjMi1rtccoco1_500.gif
    https://38.media.tumblr.com/d59289482c775ece03699a37ec6686c5/tumblr_n7norkMBMS1spiuxqo3_500.gif
    https://31.media.tumblr.com/96147bcb4d983c0fab2e966ec942117a/tumblr_inline_muod9xnIlg1sngru1.gif
    http://24.media.tumblr.com/19cb0a7fb31ae2906b105df7de082ade/tumblr_mrhk5u9BDw1qct05yo1_500.gif
    http://s9.favim.com/orig/130905/dylan-ox27brien-holland-roden-teen-wolf-Favim.com-899047.gif
    http://big.assets.huffingtonpost.com/dylan2.gif
    http://api.ning.com/files/TROotLSon3kzn58Q21UXNmoY9h9LcSHnOZQUqavJ83GHWAMfMIo7k3L2B*RtIGfc7DGb0HxwDkDFEJ3CK-wgVB9hMvD2fBvU/Crackship.U.313.gif
    http://data2.whicdn.com/images/34679925/large.gif
    https://38.media.tumblr.com/1561e932c085d32c2424562f69dd2c52/tumblr_nbuftoSPxB1siilpjo1_500.gif
    http://teen.com/wp-content/uploads/2014/02/woman-crush-wednesday-holland-roden.gif
    http://images5.fanpop.com/image/photos/30500000/-colton-colton-haynes-30572085-500-204.gif
    https://p.gr-assets.com/540x540/fit/hostedimages/1389053755/7979198.gif
    http://27.media.tumblr.com/tumblr_lqluhzpgsH1qf9ykco1_500.gif (na koniec)
    http://z1.demoty.pl/e068f2664c4b84ee78f4c79407fea23dacaaf5c5/0763_d7ed_480-gif

    7. Materiały, które podałam nie muszą być wykorzystane wszystki, przydałyby się też jakieś gify związane z podróżą do okoła świata, jakiś park, bieganie, piknik.
    np. http://31.media.tumblr.com/ba2716f51ac26b2bac8448da52ad641b/tumblr_mpd2pqYuhp1s5q046o1_500.gif

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F-kdUuVA60SyQ%2FUTG1OicxWNI%2FAAAAAAAABBk%2FqfwJq9oR-20%2Fs320%2Ftumblr_mdor68dRZK1rs4xlqo1_500.gif&imgrefurl=http%3A%2F%2Fsolleimbeauty.blogspot.com%2F2013%2F03%2Fdiets-biegnij-po-swoje-zdrowie-run-for.html&h=209&w=320&tbnid=DOJuKq86ydMFIM%3A&zoom=1&docid=5S3fGEHQhcX_IM&ei=1NdbVIXhI5PSaMj-goAK&tbm=isch&ved=0CIIBEDMoXDBc&iact=rc&uact=3&dur=314&page=5&start=84&ndsp=21

    8. Kontakt: xevaluation1@gmail.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropek na końcu zdań w zwiastunach się czepiacie, ale braku przecinków już nie? Co to za logika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błędów interpunkcyjnych czy ortograficznych czepiać się nie będę. Każdy powinien wiedzieć jak sobie z nimi radzić. Natomiast kropek się czepiam, bo ich się w zwiastunach nie stawia.

      Usuń
  9. Hasło: kiss from a rose
    Zamawia: Avelen Xx
    Blog: http://black-dress-fanfiction-luke-hemmings.blogspot.com
    Kto ma wykonać zamówienie: Melodia
    Postacie:
    Claire O'Neil - Lindsay Hansen
    Luke Hemmings - Luke Hemmings
    Veronica Bless - Emily Rudd
    Kylie Morgan - Barbara Palvin
    Ashton Irwin O'Neil - Ashton Irwin
    Jim Hemmings - Dylan O'Brien
    O czym jest blog:
    Claire to spokojna nastolatka. Jest miła, sympatyczna, nieśmiała i cicha. Nie lubi chodzić na imprezy, tak jak jej rówieśnicy. Woli siedzieć w domu z książką w jednej dłoni i herbatą z cytryną w drugiej. Gdyby nie szalona Veronica Claire nie ruszała by się z pokoju. Za jej sprawą udają się do nowootwartego klubu. Długie przygotowania doprowadzają do ubrania przez Claire czarnej sukienki. W klubie poznają przyjaciół przyrodniego brata dziewczyny, Ashtona. W paczce Ash'a znajduje się znienawidzona Kylie, Jim, obiekt westchnień obu przyjaciółek jak i jego brat, Luke. Bracia Hemmings rywalizują ze sobą od zawsze. Jednak kto trafi do serca właścicielki czarnej sukienki? Czy ktoś będzie chciał poróżnić Claire i Ronnie? Czy to właśnie młodszy z braci stanie się drugą połowką rudowłosej? Czy wszystko odbędzie się bez cierpienia? A może Claire coś ukrywa, a nie wie o tym nawet jej najlepsza przyjaciółka?
    Muzyka: Thinking Out Loud - Ed Sheeran
    Uwagi dodatkowe: Tą sobą, która chce poróżnic Claire i Veronice to Jim i Kylie A przy słowach ''Czy może Claire coś ukrywa, a nie wie o tym nawet jej najlepsza przyjaciółka?'' Chciałabym aby było coś ze łzami i śladach po cięciu ;) i żeby zwiastun był czarno-biały ;)
    Kontakt: oneimagin1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hasło: Kiss from a rose
    Zamawia: Larry Stylinson
    Blog: http://stylinson-fanfiction.blogspot.com/
    Kto ma wykonać: Skybells
    Postacie: Louis Tomlinson, Harry Styles
    O czym jest blog: Blog opowiada o dwóch członkach zespołu 1D: Harrym i Louisie. Przyjaźń chłopaków zostaje zakończona przez Hazzę z niewiadomych przyczyn. Louis popada w depresję, gdyż od dawna kocha się w swoim przyjacielu, i boli go brak kontaktu z nim. Pewnego dnia umiera Gemma, a przed śmiercią daje Louisowi tajemnicze pudełko z rzeczami Stylesa. Co się w nich znajdzie? Czy będzie to klucz do tysiąca pytań, które postawił przed sobą młody Tomlinson?
    Muzyka: https://www.youtube.com/watch?v=j6XSBt043S8
    Uwagi dodatkowe: poproszę zwiastun czarno-biały. Chciałabym by było w nim dużo cierpienia ze strony Louisa, jakieś łzy itp. I ukrywana obojętność Harrego, z czasem można dodać jakieś ukradkowe gesty no i później już jakieś sceny wyraźnej miłości.
    Kontakt: LarryStylinsonOD@gmail.com
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń