21 lis 2014

126. (360) Maybe forgotten?

Hej!
Korzystając z tego, że prawie nikt nie czyta wstępów, które ktoś pisze na początku, trochę ponarzekam. Mam serdecznie dość szkoły. Tak, liceum, a zwłaszcza druga klasa to cholernie dużo lekcji. Znaczy może nie przedmiotów, ale trzy razy tyle nauki, co w pierwszej. A ja myślałam, że wtedy było ciężko. No i teraz jeszcze ta pogoda. Wychodzę ciemnom wracam ciemno. Gdzie tu jakieś życie? No, ale coś kosztem czegoś. Jakimś cudem znajduję czas na zwiastuny, bo nie potrafię z tego zrezygnować. 
Miałam przygotować kilka zwiastunów, ale dodam tylko jeden, za co przepraszam. Od razu wspomnę, że nie jest on najlepszy, bo sparkles trochę mi się zepsuły. No, może nie tyle zepsuły, ale trochę lepiej mogłam nałożyć efekty.

WATCH IN HD!

Jest to zwiastun, jaki wysłałam w zgłoszeniu i jednocześnie zwiastun na mojego bloga, który ma tylko prolog ze stycznia. jeśli ktoś chce, to zapraszam. linki do moich blogów znajdują się na mojej podstronie. a co do zwiastunu, to... lubię czarno-białe, do tego dorzucone kolorowe sparkles. chyba nie ma tragedii. muzyka - instrumental. lepiej pasuje. no i bardzo kocham Alexa <3 ah.

Co do mnie, jeśli ktoś chce się czegoś o mnie dowiedzieć, to zapraszam na podstronę. Znajdują się tam jakieś informacje o mnie, o tym, co wykonuje (o ile rzecz jasna ktoś będzie chciał zamówić, lel). Ach, no i kocham Harry'ego Pottera, a tej informacji nie znajdziecie chyba na podstronie.  Mam jeszcze nieaktywną analizatornię, więc czekam na hejty (jakbym nie wiedziała o tym, ile osób mnie nie lubi XD)

tak cholernie seksowny. ogląda ktoś TVD lub TO? ;c
Udanego weekendu!
Karia.

15 komentarzy:

  1. Wow... Genialny Twój zwiastun. I jeszcze te kilka elementów ze zwiastunu "50 twarzy Grey'a" super. Ciekawy nie ma co ;D I masz rację, cholernie seksowny ;) Też oglądam TVD i TO, świetne seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Tak, było kilka scen greyowskich. Swoją drogą, nie mogę się doczekać filmu *,*
      Ja TVD już nadrobiłam, jeszcze TO muszę.
      Pozdrawiam ciepło,
      Karia.

      Usuń
    2. Uwierz, że ja też! A TO to... miłego oglądania, Klaus jest genialny :)

      Usuń
  2. Ten zwiastun jest naprawdę cudowny, TO, czy TVD może nie oglądam, ale Harrego Pottera uwielbiam i właśnie chciałam u ciebie zamówić zwiastun o takiej tematyce. Jeśli można oczywiście ;) Tylko to nie jest do końca zwiastun, bo potrzebuję na bloga tak jakby sklejone wspomnienia, czyli to co tu tworzycie, tylko bez napisów (sama się gubię w mojej wypowiedzi). Ale nie zanudzam cię i od razu przechodzę do zamówienia:

    Zamawiający: wytrwała na zawsze
    Link do bloga: http://mlode-pokolenie-hogwart.blogspot.com/
    Hasło: kiss from a rose
    Osoba która ma wykonać zamówienie: Karia Chrivin
    Gify:
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_lqaq1ld7qP1r22fdto1_500.gif
    http://jiujiubjj.com/wp-content/uploads/2014/08/Hermione-GIF-s-hermione-granger-34185721-350-150.gif
    http://38.media.tumblr.com/f8510809cf47fef0eb4a77df39be954f/tumblr_muq7hjVJso1sa2c1ao3_500.gif
    (próbowałam znaleźć jakiś gif kłótni Rona i Hermiony z 1 części, ale nie mogłam znaleźć, ogólnie chodzi o krótką ich historię: Rona i Hermiony w gifach, może sama znajdziesz coś lepszego niż ja, ale w razie czego pisz do mnie)
    Opis bloga: Ogółem jest to blog poświęcony młodemu pokoleniu, czyli dzieciom Harrego Pottera, Rona i Hermiony, wszystko narazie jest opowiadane z perspektywy Rose
    Kontakt: weraguzenda@wp.pl
    Ps. Wygrałam tam coś w konkursie, wiec jestem pierwsza w kolejce, choć chyba jeszcze nikt u ciebie nie zamówił, więc nie wiem, czy jest sens to pisać, no ale tak w razie czego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: kiss from a rose
    Zamawiający: Little Lies
    Blog: http://you-is-my-personal-drug.blogspot.com
    Osoba, która ma wykonać zamówienie: Natka99
    Opis: Jak się potoczy życie Lexi, która mimo bycia typową buntowniczką, spotka na swej drodze chłopaka jakby z innej rzeczywistości? Jedna noc, jedno wydarzenie, zmieni nie tylko jej podejście do życia, ale również jego. Historia o dwójce zagubionych młodych ludzi, którzy próbują wyrwać się z monotonii życia. Czy im się uda? Cienie przeszłości powracają. Tylko razem uda im się je pokonać. Zobacz jak zakończy się ta historia.
    Opis zamówienia:
    Lexi - Barbara Palvin
    Zayn Malik
    muzyka: Hall Of Fame - The Script feat. will.i.am
    Co do napisów to zostawiam to tobie :D
    Kontakt: gg: 911434

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego jeszcze, jak tam będę te postaci, to nich będą jakieś narkotyki, wyścigi samochodowe, przemoc. Dzięki :P

      Usuń
  4. 1. Kiss from a rose.
    2. ♥ Kylie ♥
    3. http://on-cold-blood.blogspot.com/
    4. Karia Chrivin.
    5. Dwie przyjaciółki wybierają się na imprezę w największym manhattańskim klubie.
    Obie są zniesmaczone widokiem pijanych, napalonych chłopaków, ale pomimo tego starają się bawić, nie zawracając sobie nimi głowy.
    Gdy stanęły przed pubem, by zaczerpnąć świeżego powietrza, stało się coś, czego nigdy, nie mogły się spodziewać.
    Wtedy pojawili się oni...
    Piątka chłopaków, która nie bała się śmierci.
    Bawili się życiem, a ludzi traktowali jako przeciwników.
    Co się stanie, gdy dwie, niepozorne dziewczyny natkną się na największy londyński gang?
    6. Blank Space- Taylor Swift, Bez napisów to ma być mroczne.
    Osoby: Taylor Momsen, Niall Horan, Zayn Malik, Barbara Palvin. Coś w stylu bójek, śmierci, ćpania.
    7. Ufam ci w pełni.
    8. carly_martinez@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjmuję wstępnie, pewną decyzję podejmę po skontaktowaniu się.

      Usuń