15 lis 2014

10.00 - Zaczynamy zabawę!

    Sieeeeeemanko wszystkim! Sądziliście, że umarłam, nie? Też mam takie wrażenie po dwóch i pół miesiąca bez komputera... Ale nie przyszłam tu by rozwodzić się na temat mojego życia xd. Dzisiaj jest supermegaekstra speszjal okazja! A mianowicie, damdadadaaam, Dolinka obchodzi swoje PIERWSZE URODZINY! Dzisiejszy dzień będzie wyjątkowy i pełen atrakcji. :) Co dwie godziny będziecie zasypywani nowymi zabawami, w których można będzie wygrać nagrody! ^^ Zaciekawiłam? No, ja mam nadzieję. ;p Mam też nadzieję, że dzisiaj będziecie z nami cały dzień!

    Przez ten rok działo się naprawdę dużo. Dolinka przeżywała dużo wzlotów, choć zdarzały się też małe upadki. Przez naszą dolinkową rodzinkę przewinęło się kilka wspaniałych osóbek i każdemu z osobna dziękujemy, że chcieli z nami tworzyć "nasze  małe dziecko". Pozwolę sobie opisać Wam, choć trochę historię Dolinki. Założenie tego bloga było czysto spontanicznym pomysłem. Ja, czyli Naomi i Melosia, zakładając tego bloga nie spodziewałyśmy się, że wytrwamy tyle czasu, to miała być nasza mała zabawa. Chwilę po założeniu dołączył do nas Fravek i wspólnie zaczęliśmy zwiastunową działalność.

    Pierwszą naszą stażystką była Wakako. Dziękujemy kochana, że z nami byłaś. <3 Następna do rodzinki dołączyła Justyna K. Fajnie, że mogliśmy współpracować.<3 Potem przyszedł czas na #Jerry. Współpraca z Tobą to była przyjemność. <3 Potem dołączyła do nas Skybells. Kochana tylko Ty potrafisz Nas uspokoić, jesteśmy Ci ogromnie wdzięczni i mamy nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej <3. Kolejną duszyczką w rodzinie była Rosie. Dziękujemy, że z nami tworzyłaś. <3 Kolejna dołączyła Lilly.  Miło, że tworzyłaś z nami tego bloga. <3 Kolejna w kolejce jest Natka. Cieszę się, że jeszcze z nami tworzysz i mam nadzieję, że zostaniesz jak najdłużej <3. Naszymi najnowszymi "zdobyczami" są Liv i Victoria. Mamy nadzieję, że wytrwacie z nami do kolejnych dolinkowych urodzinek. <3 Ogromne podziękowania należą się wspaniałej Melosi, dzięki której obchodzimy ten dzień tak hucznie! I tylko Ty jesteś w stanie ogarnąć to wszystko i jeszcze nas, a uwierzcie mi na słowo, to jest ogromny wyczyn, także propsy na dzielni dla Melosi! <3 Melosia kazała mi napisać podziękowania dla siebie samej, a co tam! To dziękuje sobie za wytrwanie roku na jednym blogu - nigdy wcześniej tego nie dokonałam. xd Wieeeeeeeeelkie podziękowania należą się Wam, kochani czytelnicy. Gdyby nie to, że jsteście tu z nami, komentujecie i zamawiacie to Dolinka by nie przetrwała. To wy tworzycie ją w wielkim stopniu i wielkie DZIĘKUJĘ do każdego z osobna, nie ważne czy jesteś tu od początku, czy chociażby od wczoraj.

    Miało być wzruszająco, sentymentalnie, ale to nie dla mnie. O, ale se rymnęłam. xd Przeogromnie się cieszę, że jest Was tyyyyyyyyle, gdybym mogła uściskałabym każdego z osobna. Mam nadzieję, że wciąż będzie Was przybywać! Przypominam, że otworzyliśmy nabór i każdy z Was może spróbować dołączyć do Naszej rodzinki! Zapraszam na godzinkę 12, wtedy zaczynamy zabawy, które potrwają do 22. Zapraszam, bo warto! :D
A teraz, kto idzie ze mną opijać urodzinki? :D
Pozdrawiam i ściskam Was taaaak mocno! <3

9 komentarzy:

  1. Gratuluję Wam dziewczyny! Uwielbiam waszą zwiastunownie. Jest super.
    Czekam na zabawę.
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartuluje juz roku bloga!
    Kocham wasze zwuastuny! *.*
    Czekam jeszcze te 0,5h na zabawe :3
    Buziole-Maja♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to już rok, jestem tu od początku i nie zauważyłam jak ten czas szybko zleciał

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mi się komentarzyk usunął, czekałam na was od 12, a wy nie dodalyscie o 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam punkt dwunasta, słońce.

      Usuń
    2. Nie, mylisz się, dodałeś 12:01

      Usuń
    3. Hahaha xd
      To że Twój zegarek chodzi minutę szybciej niż mój, to już nie mój interes.
      I chyba dodałAm.

      Usuń
    4. Masz rację, sorki Melodio, że się czepiam

      Usuń
    5. Możesz się czepiać. Co to za impreza bez hejterów

      Usuń