15 lis 2014

12:00 - Konkurs Literacki

Cześć! <3

    Teraz moja kolej! Witam Was serdecznie w tym wielkim dniu. Naomi przywitała Nas już pięknie cudną przemową, więc ja nie będę się rozgadywać. :) Pragnę tylko podziękować za tak przyjemne przyjęcie w internetach. Naprawdę wiele to dla Nas znaczy.

    Przychodzę do Was z konkursem, który już miał miejsce na Naszej kochanej Dolince. Trzy z Nas wykonały zwiastun wolny. Waszyn zadaniem jest napisanie jakiegoś cudnego opowiadania do tych właśnie zwiastunów. :) Prace można nadsyłać do 6.12 (Mikołajki) i wtedy też ogłoszę dwóch zwycięzców, których opowiadania najbardziej mnie oczarują. Prace nadsyłamy w Wordzie, min. 5 stron max. 20 na pocztę. dolinazwiastunow@wp.pl.
Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę puścić wodze swojej wyobraźni! :*
    Nagrodą jest oczywiście zwiastun bez kolejki od wybranej osoby. ^^

Zwiastun od Melodii:




Zwiastun od Natki99:


* Nawet w urodziny YT mnie nie lubi. :<



Zwiastun od Victorii Ross:


* Ponownie YT to zuo.


Życzę Wam mnóstwa weny! :*

Pozdrawiam i zapraszam za dwie godzinki na zabawę, którą przygotowała Liv. <3

PS. Piszcie w komentarzach, czy jesteście chętni!

6 komentarzy:

  1. Super, takie konkursy są genialne, idealne dla mnie, oczywiście obowiązkowo biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie mogą być konkursy co godzinę, bo nie mogę się doczekać. Może zdradzisz jakiś szczegół drugiego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasmucasz mnie, ale skoro muszę, spróbuję wytrzymać

      Usuń