10 lis 2014

123. (348-356) Blame


Witajcie kochani! x
Jest godzina druga w nocy i właśnie skończyłam robić zwiastuny. Szampański nastrój uczczę położeniem się spać (kocham osobę, która zrobiła nam dzisiaj wolne), ale to nieco później.
Pewnie dziwi was moja notka, której miało nie być. Cóż, Natka nie mogła dodać i tak oto postanowiłam ja się na jej miejsce wcisnąć (podświadomie jej dziękuję bo dzięki niej nie będziecie musieli sprawdzać skrzynek w poszukiwaniu zwiastuna ode mnie tylko od razu wstawię go tutaj :)

Nie przedłużając niepotrzebnie mam dzisiaj do oddania, aż dziewięć zamówień:

Zamówienie dla Mrs. Hope:

* Twoje zamówienie wykonywało mi się bardzo szybko i sprawnie. Przepraszam jednak, że nie przyjęłam go tak szybko. Nie sądziłam, że aż pod notką 116 będzie czekało na mnie zamówienie! 
W filmiku zostało zawarte wszystko o co prosiłaś. Piosenkę jednak postanowiłam dać tą drugą, ponieważ bardziej pasowała :)

Zamówienie dla bieber f3ver:


* Ajajaj! Tutaj w ogóle nie przyjęłam zamówienia w komentarzu! 
Tutaj miałam drobny problem z napisami, ale twój zwiastun był jednym z trzech pierwszych ukończonych. Mam nadzieję, że wszystko jest tam dość czytelne i spójne. Starałam się jakoś pozamieniać zdania z opisu i poprzekształcać, ale mogło mi się to gdzieniegdzie nie udać. 
Podsumowując myślę, że wyszło dobrze :)

Zamówienie dla Dess:

* Napisy, które podałaś w zamówieniu naprowadziły mnie na dalsze "tworzenie". Wszystko szło mi z łatwością i jeszcze ten szybki kontakt - po prostu nie mogę narzekać! :)
A piosenka, którą dodałam (przypomnę) - Zara Larsson - Uncover :)

Zamówienie dla Hazelxx:

[LINK]


* Przepraszam za brak podglądu :(
Myślałam, że zwiastun dla Ciebie pójdzie mi całkiem sprawnie, ale niestety się pomyliłam. Siedziałam nad nim dobre kilka godzin i zastanawiałam się za co się wziąć. 
Napisy są nieco ściągnięte z poprzedniego zwiastuna, gify częściowo podobne no i oczywiście nowe dialogi. Końcową opinię pozostawiam Tobie :)

Zamówienie dla Schanee: 

[LINK]


* Ponownie przepraszam za brak podglądu :(
Przyznaję się bez bicia, że całkowicie popsułam zwiastun. Na początku wydawał mi się bardzo fajny, ale całe te napisy i gify mi nie odpowiadają. Nie mogłam wpaść na nic innego, dlatego postanowiłam go dodać i zaczekać na Twoją opinię :)

Zamówienie dla Irrepressible:

* Wspomniałaś w zamówieniu o odcień czcionki. Bardzo przepraszam, jednakże pozostawiłam ją czarną. Mój komputer, a raczej ekran ma wylane kolory i niestety części z nich nie jestem w stanie zobaczyć, dlatego nie podjęłam się nawet eksperymentowania z barwami. Co do tylu czcionki, to myślę, że pasuje bardzo dobrze. Materiały, które podałaś wykorzystałam i małą część dołożyłam od siebie :)

Zamówienie dla Charlie TH:

[KLIK]

* Nie pozwoli mi youtube chociaż raz zrobić przyzwoitej notki :(
Może zacznę od tych odgłosów o które prosiłaś: doskonale zrozumiałam o co ci chodziło, jednakże nie mogłam sobie przypomnieć, gdzie mogą znajdować się takie dźwięki, dialogi. Do głowy przyszedł mi monolog, który znajduje się na początku piosenki Seleny Gomez - The Heart Wants What It Wants i to właśnie postanowiłam wykorzystać. Sama piosenka zaczynająca zwiastun to Demi Lovato - Unbroken, ale nieco ucięta. 
Jeśli chodzi o napisy, gify, przejścia i inne sprawy to myślę, że jest w porządku :)

Zamówienie dla ♥♥♥ lusi ♥♥♥:

* Tutaj nie mam większych uwag. Materiały, które podałaś wykorzystałam wszystkie, z opisu utworzyłam napisy, no i pododawałam resztę gifów. 
Natalię Jones (dla przypomnienia) gra Sara Canning :)

Zamówienie dla Larry Stylinson:

* Zwiastun osobiście bardzo mi się podoba. Mogłam przesadzić tylko z gifami chłopców, ale z wyjątkiem tej drobnej usterki jest chyba okej :)

Jeśli coś Ci nie odpowiada bądź coś chcesz zmienić - pisz śmiało, a ja to poprawię! 

Moi drodzy mam również bardzo ważną informację mianowicie kończę swoją karierę ze zwiastunami. Jak sami zdążyliście pewnie zauważyć robię wszystko na ostatnią chwilę i później wszystko przekręcam. Nie mam czasu na wykonywanie zamówień, a o wolnych zwiastunach już nie wspomnę. Nie oznacza to jednak, że odchodzę z DZ. Będę tutaj pełnić rolę maskotki, zajmę się rzeczami organizacyjnymi - jak kto woli :)
Pomimo wszystko dziękuję wam wszystkim za składanie u mnie zamówień i za możliwość rozwijania się odnośnie filmików. Było cudownie z wami pracować! Może kiedyś jeszcze uda mi się wykonać jakiś zwiastun dla was. 

~ Miłej nocy/dnia, dziękuję za wszystko i do zobaczenia x

39 komentarzy:

  1. Kochana nie odchodź! Będziemy tęsknić, dobrze, że nie odchodzisz tak do końca iw jakiś sposób będziesz dalej tu aktywna :)

    wytrwała na zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz. Też się nad tym zastanowiłam i stwierdziłam, że wielka szkoda całkowicie odejść <3

      Usuń
  2. Co jak to kochanie? ♥ Nie możesz odejść ;______________; jesteś świetna a mój zwiastun?! Dziewczyno coś genialnego nie sądziłam że będzie aż tak genialny ♥ Nie martw się późniejszym wstawieniem notki! Każdemu się zdarza! Tobie brakuje weny na zwiastun , a mnie jako bloggerce na rozdział :) Każdy ma swoje prywatne życie i wiem że zrobisz jak zechcesz jednak bądź pewna, że jeszcze się odezwę! ♥
    Pozderki skarbie ♥~Hazelxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety liceum nie jest tak proste jak mi się wydawało. Nauka zajmuje mi każdą wolną chwilę i w tygodniu wcale nie sprawdzam Doliny no nawet nie bardzo mam jak :(
      Dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że zwiastun się podoba <3
      Jakoś wytrwamy!
      Również pozdrawiam i ściskam x

      Usuń
  3. Szkoda, że cała piosenka się w to nie zmieściła, ale zwiastun świetny. Masz może linka do tego, co dziewczyna uciekała do lasu? Spodobało mi się. ^^
    Plus dla Ciebie za to, że nie dodałaś żadnego gifa z gadaniem czyichś osób. Czegoś takiego nie zdzierżę, to po prostu brzydko wygląda, jak ktoś zaczyna gadać po jakiejś akcji. No, ale nieważne.
    Chciałabym ocenić wszystkie Twoje zwiastuny, ale filmiki mi się nie chcą załadować, bo mam bardzo słaby Internet. :(
    No cóż, mam ogromne nadzieję, że kiedy będziesz miała więcej czasu albo wolne (np. w ferie), to będziesz mogła wykreować kilka zwiastunów, bo, jak już Ci wspominałam, robisz niesamowicie świetne zwiastuny. ^^ Powodzenia w nauce, na pewno Ci się uda w tym, co planujesz! :)
    I tak się zastanawiam, kiedy znaczek na gg z czerwonego zrobi się na żółty? ;)
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zwiastun Ci się podoba :)
      Nic nie szkodzi - nie musisz oceniać wszystkich i tak bardzo dziękuję za komentarz. Może jeszcze kiedyś jak wszystko uda mi się poukładać wezmę się za zwiastuny, ale niczego nie obiecuję.
      Dziękuję ślicznie za ciepłe słowa i również życzę wszystkiego dobrego, pozdrawiam, całuje i wszystko inne <3
      A znaczek słoneczko na gadu gadu zrobiło się właśnie w tym momencie żółte <3

      Usuń
    2. Zapomniałabym!
      Odnośnie tych linków: domyślam się, że chodzi o gify?
      Na wszelki wypadek wkleję dwa:
      1. http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201205/1338395434_by_aberis_inner.gif
      2. http://i.pinger.pl/pgr69/5e5327ca00122f0f53818839
      :)

      Usuń
  4. Powodzenia w nauce, ja dziś poprawiałam test, którego nie zaliczyłam przez ściąganie...czuje, że i tak dziś poszedł mi on tragicznie.

    Zwiastun jest boski na prawdę dziękuje! Wstawiłam już go na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za opinię i ciepłe słowa!
      Na pewno test nie poszedł Ci tak źle i wynik będzie pozytywny! Trzymam kciuki by było dobrze!
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Moja Droga, zwiastun jest świetny ogólnie! Na prawdę podoba mi się strasznie :) pomimo to iż w głowie miałam co innego, to Twoja wizja pozytywnie mnie zaskoczyła w ten okropny poranek :D
    Wykonałaś kawał dobrej roboty, dziękuje :*
    Nie odchodź! Rozumiem szkołę i nawał nauki ale kurczę... robisz świetnie zwiatuny i nie wyobrażam sobie zamówić następny u kogoś innego. :)

    Pozdrawiam Schanee <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło, że rozweseliłam Ci dzień i naprawdę nie ma za co :*
      Gwarantuję Ci, że inne osoby z załogi robią jeszcze cudowniejsze zwiastuny :)
      Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję :*

      Usuń
  6. 1. Hasło - kiss from a rose

    2. Zamawiający - Eliza Elizabeth

    3.Blog, na którego zamawiasz - http://coffee-to-nie-kawa-coffe-to-imie.blogspot.com/

    4.Osoba, która ma wykonać zamówienie -
    - Victoria Ross-

    5.Opis bloga - Mój blog jest o dziewczynie, ma ona na imię Coffee. Dowiaduje się, że jest adoptowana. Jej ojciec będzie jej groził. itp.

    6. Opis zamówienia - Coffee Smith (główną bohaterkę) chciałabym, aby grała jakaś dziewczyna z czerwonymi włosami ( taka jak w bohaterach na moim blogu)
    Cammilie Donson - Barbara Palvin,
    zdjęcie głównej bohaterki lub gif, a potem napis "Żyła normalnie, ale przyszedł ten dzień. Ten dzień, którego wszyscy się obawiali.
    tutaj proszę Cię o gif z mężczyzną, kyóry wychodzi z więzienia, a potem napis "On jest już wolny. Trzeba ją jakoś chronić"
    później gif z imprezy i nalewanej wódki
    następnie napis "Ta noc zmieni przebieg jej całego życia"
    A później już same napisy:
    " Czy przetrwa ten trudny czas?
    Podda się czy będzie walczyć?
    Przekonacie się o tym na blogu http://coffee-to-nie-kawa-coffe-to-imie.blogspot.com/"
    i oczywiście Twój podpis
    muzyka - I tutaj się długo zastanawiałam. Dobrałabyś sama? Podpowiem Ci, że chciałabym, żeby była taka drastyczna.

    7. Uwagi dodatkowe - Jeśli masz jakieś pytania pisz na pocztę. Aha, jak byś się zgodziła wykonać zwiastun, to przygotuj się na to, że będę miała mały problem na wstawienie go ^.^

    8. Kontakt -
    e-mail - elizablog.pl@onet.pl


















    Dziękuję i pozdrawiam
    Eliza Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny jestem ciekawa tylko jednego. Właściwie to jest pytanie do głównych adminek. Oglądając zwiastuny skybells zobaczyłam, że zaczyna ona zwiastuny od napisu. W podsumowaniu stażu, przed notką skybells, Melodia podkresliła w swojej wypowiedzi że NIGDY nie zaczyna się zwiastunu od napisu. Więc czemu nie zostało to zauważone o skybells?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostało zauważone. Ale po prostu nie mogę jej jakoś do tego przekonać. ;)

      Usuń
    2. Melodia już dawno mi o tym mówiła, ale ja i tak robię po swojemu. Teraz to już nie będzie problemem bo zwiastunów nie wykonuję :)

      Usuń
  8. Liv, Kevina niech zagra Spencer Boldman. A co do napisów - Mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty to nie przeginasz?

      Usuń
    2. dziewczyna ma ci zrb zwiastun na jutro tak? bo myslisz ze to takie hop siup

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. jej nastepna notka jest jutro, jakbys nie zauwazyla
      juz ktorys raz patrze ze zamawiasz u tego kto ma najblizej notke

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. nie mam konta. jestem niewinnym duszkiem ktory lata po blogosferze i bardzo lubi siedzisc u dziewczyn na DZ :D
      nie bede go zakladac specjalnie dla ciebie, wybacz. Ohoho! następna najblizsza notka jest natki, cwaniara z ciebie!

      Usuń
    7. no i chyba nie Lilly tylko Liv, co?

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. czemu tak strasznie podkreslasz fakt ze jestem anonimkiem? ;o
      trza se wymyslicz jakis pseudonim sceniczny zeby rozdawac autografy i sie podpisywac, a co!
      przeciez ty mi nic nie zrobilas ;o ja tez ci nic nie robie.
      tylko ja jestem strasznie spostrzegawczym anonimkiem ;p gdyby np w grafiku nastepna byla melodia czy naomi to bys zlozyla u nich. no chyba ze uwazasz ze one "ni majo" talentu ;(

      Usuń
    11. jak ostro.
      a co do wykonu zwiastunów, nie wolno popędzać. to ciężki kawał chleba.

      Usuń
  10. Zwiastun jest fantastyczny! <3 Dziękuję Ci bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam że tutaj :/ Ale na asku bałam się że mi nie odpowiedzie :c
    Więc tak ... Wiecie może gdzie znaleźć gify z głosami? Szukałam je ale nie mogłam znaleźć.Prosiłabym żebyście mi podali strony gdzie je znaleźć.
    Jeszcze raz przepraszam,że tutaj :/ Miłego wieczoru a w ogóle zwiastuny genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czegoś takiego jak gify z głosami. :(
      To trzeba samemu wyciać z filmików albo coś.
      A na asku można pisać śmiało, praktycznie codziennie tam wchodzę.
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  12. 1.kiss from a rose
    2.Szamanka Z Czerwonego Kapturka
    3. http://my-else-world.blogspot.com/
    4.Melodia
    5.Piszę bloga o dwóch przyjaciołach od dziecka (chłopak i dziewczyna),którzy obiecali sobie,że nigdy się nie opuszczą.Niestety chłopak opuszcza miasto,w którym mieszkali i wyjeżdża do Londynu.Tam robi karierę z czwórką innych chłopaków-światowej sławy zespół One Direction,zapominając o przyjaciółce. Dziewczyna w wieku osiemnastu lat na wakacje przyjeżdża do stolicy UK gdzie zostaje na dłużej. Chcę tu skończyć szkołę.Po jakimś czasie niespodziewanie spotykają się.
    Czy będą chcieli zaprzyjaźnić się?A może będzie to coś więcej niż przyjaźń?
    6.
    Przyjaciela-Niall Horan
    Przyjaciółkę-Miley Cyrus(ale w długich włosach)
    resztę 1D-oni sami
    zależy mi na jakimś gifie z forever czy coś takiego:)
    muzyka-Ed Sheeran (waham się pomiędzy photograph a tenerife sea)
    7.Raczej nic takiego mi na myśl nie przychodzi.
    8. zsikora71@gmail.com

    jakbym coś miała dodać to napisz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Hasło: kiss from a rose
    2. Zamawiający - wytrwała na zawsze

    3.Blog, na którego zamawiasz -http://mlode-pokolenie-hogwart.blogspot.com

    4.Osoba, która ma wykonać zamówienie - Natka99
    5.Opis bloga - Blog opowiada o dzieciach sławnych czarodziei (Ron, Hermiona, Harry), a dokłądniej o Rose, Jamesie i Albusie któzy wyruszają do Hogwartu.

    6. Opis zamówienia - Wiem, zę ciężko będzie znaleźć gify, bo chciałam, zeby bohaterowie bli jeszcze w wieku 11 lat.

    http://i.ytimg.com/vi/gHSz-McWp1M/maxresdefault.jpg ( na początku ten napis, tylko byłoby fajnie gdybyś znalazła gif z tym)
    Harry Potter: Młode Pokolenie i tajemnicze drzwi

    Wiec tak Rose ma swoje upragnione 11 urodziny, po sprzeczce z Lily Potter James namawia ją do zemsty pod wpływem której Lily nabawia się świńskiego ogonka. Choć wyszło na jaw, że to kuzyn ją namówił musiała ponieść karę. Jednak to już nie było ważne bo tego samego wieczoru leżąc w łóżku dostała list z Hogwartu. I tu scena jak z końca filmu na dworcu. Rose, James i Albus jadą do Hogwartu. Ona i Albus zostają przydzieleni do Gryffindoru spotykają tam swoją kuzynke Dominique i najlepszego przyjaciela Jamesa Teddego Lupina. Podczas przydziału domów do tiary podchodzi niejaka Phoebe Lestange, ku niezadowoleniu całęj szkoły zostaje przydzielona do Gryfindoru. Po jakimś czasie i wielu przykrych wydarzeniach Rose orientuje się, ze Phoebe nie jest taka jak jej matka. Odkrywa tajny związek Victorie i Teddiego, sekret Jamesa i nabywa nowe umiejętności, ale to nie koniec przygód. Lecz zaledwie początek, a zaczynają się one gdy Rose natrafia na tajemnicze drzwi...
    7. Uwagi dodatkowe -brak

    8. Kontakt - weraguzenda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń