6 kwi 2015

168. (472-473) Lazy Song


Cześć kochani! ;*

Jak tam pierwszy dzień Świąt? Najedzeni? Ja się tak objadłam, że chyba zaraz to zwrócę. xd
U Was też jest taka masakryczna pogoda? ;-; Ostatnio wyszłam z domu tylko na chwilkę i zostałam potraktowana gradem, a potem wichurą. A jal wychodziłam to świeciło słońce.
Dzisiaj mam jedno zamówienie oraz zwiastun wolny. c;


Zamówienie dla Little Lies:


Mam nadzieję, że Ci się spodoba. c; Bardzo szybko mi się go robiło. 

Zwiastun wolny:


Zrobiłam go kiedyś na konkurs, ale tak sobie pomyślałam, że może komuś by się przydał. c; Choćby zarys. 

Na dzisiaj to tyle, jeśli ktoś byłby zainteresowany, to mogę przyjąć jakieś zamówienie. c:

Zachęcam wszystkich do głosowania na Dolinę w kwietniowej sondzie, do której link znajduje się po prawo. ^^

Poza tym, jak już pewnie zdążyliście zauważyć mamy nowy, przecudny szablon oraz favikonkę. Do tego dochodzi mnóstwo świetnych nowych buttonów, a twory te zawdzięczamy kochanej Mei! <3

Pozdrawiam i do zobaczenia! :D

6 komentarzy:

  1. Po pierwsze to przepraszam, że dopiero teraz, ale święta i sama rozumiesz, czasu było mało.
    Po drugie zwiastun jest genialny, dokładnie taki o jakim myślałam, może nawet lepszy? :D W każdym razie dziękuję za niego i za to, że wykonałaś go tak szybko. Jeszcze raz wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja już u dawno nie komentowałam! Strasznie brak czasu.Ale teraz przejdzmy do zwiastunów.1 zwiastun mi się podobał.Ale ten drugi to rewelka! Jeju ten zwiastun jest wolny,ale sama bym chciała już przeczytać takiego bloga!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mogłabyś mi wykonać zwiastun?:)

    OdpowiedzUsuń