26 kwi 2015

175.(489) See You Again



   Cześć i czołem!
Więc niestety przybywam z jednym zwiastunem. Chciałam dodać jeszcze jeden ,ale mój czas został przeznaczony na uczenie się z fizyki o czym co sprawia ,że nie wiem co w sumie sprawia.
Nie będę dalej się rozpisywać. Jest to w sumie ...pożegnanie(?) . Nie wiem  w sumie, ale na pewno jest to ostatnia notka jako stażystki.c:
Mam nadzieję ,że napiszę tu następnym razem ,ale przecież niczego nie wiadomo! :)
Przejdźmy do zwiastunu...

Zwiastun dla Erin Calder


Hmmm...Nie wiem jak go określić. Miałam na niego pomysł ,ale nie do końca go zrealizowałam. Muzyka jaką mi podałaś po prostu nie pasowała , była zbyt 'wesoła'. Czy ta melodia przypasowała, nie wiem. Jakbyś chciała coś poprawić ,pisz śmiało! c:

To będzie chyba wszystko ,aniołki.c;
Miło mi się tu strasznie pracowało i chcę podziękować w szczególności dziewczynom ,za niesamowitą atmosferę i morze łez (oczywiście przez śmiech xd). Oraz za komentarze jakie pozostawiliście po sobie. Boże to brzmi jak pożegnanie, mam nadzieję ,że jednak nie jest .:)
Dziękuje za to niesamowite przeżycie!
Ja lecę bo gram na czas dziś z burzą xd.
Ściskam cieplutko,
Ada.xx

2 komentarze:

  1. Matko zakochałam się *-* jest świetny , mam nadzieję ,że zostaniesz :* :) Bardzo dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż,bardzo się cieszę że jednak ci się spodobał! c:
      Też mam taką nadzieję,:)
      Ada xx

      Usuń