12 kwi 2015

170. (477-479) Dream



Witam wszystkich w tę piękną niedzielę! 
Ciepło, ale niestety trzeba się uczyć na polski, ah. Czego to to oni w tej szkole nie wymyślą!
Przechodząc do zwiastunów. Mam na dzisiaj dwa zamówienia i jeden zwiastun, który zrobiłam dla siebie. Moja kolejka dalej jest zamknięta, gdyż w najbliższym czasie muszę oddać dwa pozostałe zamówienia.

Zamówienie dla Lena Miona Granger


Chyba nie jest źle, co nie? Trochę skopiowałam, ale całość mi się podoba. 

Zamówienie dla x sheeranable


Tak jak bardzo nie lubię robić napisów, to nie wyszło, aż tak źle jak zakładałam. Trochę pozmieniałam to, co ty mi napisałaś, ale było by za długo i nudnie. Enjoy!


Zwiastun do mojego opowiadania na wattpadzie




Miłej niedzieli xx


3 komentarze:

  1. zwiastun bardzo mi się podoba ♥
    dziękuję bardzo ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaję serce zwiastunowi numer jeden ♥
    świetna robota! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne :) <3
    Lena Miona Granger

    OdpowiedzUsuń