13 paź 2015

Podsumowanie stażu Finnicka

Witam! :D

Dzisiaj nadszedł wielki dzień podsumowania stażu Finnicka. Zanim jednak do niego przejdziemy, chciałabym poinformować, że Pauline już u nas nie pracuje, gdyż została wyrzucona z różnych powodów.
Pragnę przypomnieć, że za miesiąc odbędą się drugie urodzinki DZ. :D Jeju, nie wierzę, że już tyle ciągniemy i dajemy radę! :D

A teraz przechodzę do podsumowania:

Melodia: Twoje zwiastuny są naprawdę wspaniałe. Podoba mi się jak dobierasz materiały, podkładasz muzykę, chociaż napisy nie zawsze mi się kleją z treścią filmiku. Nad tym powinieneś jeszcze popracować. I intro. Dodawaj, błagam Cię, bo się w końcu naprawdę zdenerwuję i zawsze mogę zmienić zdanie. :p
Mimo wszystko jestem na TAK, bo naprawdę wykonujesz kawał dobrej roboty. c;

Naomi:  Podobają mi się Twoje zwiastuny. Umiesz wszystko ładnie dobrać, chociaż z napisami bywa różnie. Intro! Dodawaj je do każdego filmiku! Poza tym wszystko jest jak najbardziej okej, i jestem na TAK. :)

Kitty: Zwiastuny bardzo mi się podobają. Niekiedy napisy przerażają, ale to tylko szczegół, gdyż ja sama mam z nimi problemy. Jesteś systematyczny, pracowity. Trochę naruszasz regulamin, gdyż w niektórych filmach nie umieszczałeś intra Doliny, ale za pewne się poprawisz. Powiedzmy szczerze, ja nie mam zbytnio zastrzeżeń, więc jestem na TAK.

Zostajesz jednogłośnie przyjęty. Gratulację.

2 komentarze:

  1. Dlaczego Pauline już nie jest w załodze? :/ Tak bardzo lubiłam jej zwiastuny.. tak mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklepywała terminy na notki, których nie dodawała, nie informowała nas o tym, że nie doda, olewała podsumowania, w ogóle nie odpisywała, kiedy informowałam, że takowe trzeba napisać. Przepraszam bardzo, ale to już było naprawdę niefajne.

      Usuń