7 mar 2016

276. (724-725) Don't touch Lola!

*07.03.16r.*

Hej :) 
W sumie to nie mam Wam nic do przekazania, więc może lepiej przejdę do prac.



Najpierw chciałabym przepraszać, że długo czekałaś, ale miałam masę obowiązków. Praca ogółem jest chyba okej, ale zepsułam trzeci czy tam czwarty napis. Starałam się to poprawić, ale było jeszcze gorzej, więc... Jeżeli chcesz jakieś poprawki to wiesz do kogo się zgłosić :)


Wolny
Dobra, ten bardziej mi się podoba, a szczególnie końcówka (Don't touch Lola!). Nie jest perfekcyjny, ale odkąd koleżanka wkręciła mnie w ten serial to nie mogłam się oprzeć, by czegoś z nim nie stworzyć. Dziękowałam Ci już, ale podziękuję raz jeszcze. Dziękuję!


Na dziś to tyle. Kolejka jest cały czas otwarta :)

Aya

2 komentarze:

  1. Lubię Cię coraz bardziej. Mamy wiele wspólnego. Kocham Marvela i też oglądała Agentów Tarczy. Kiedyś nawet pisałam o nich ff.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię! <3 Jak ja kocham Meryem! :D Ona jest cudowną aktorkę i jak ostatnio zaczęłam oglądać Wspaniałe Stulecie, tak jestem porażona jej grą! :D
    Super zwiastuny, aczkolwiek ten pierwszy taki krótki. :c

    OdpowiedzUsuń