9 mar 2016

277. (726) I Mean It

*09.03.16r.*

 ***

Dobry Wieczór!

Troszkę zdziwieni? hahaha Po długiej przerwie wracam! Ciekawe, czy ktoś mnie jeszcze pamięta...
Ja tutaj już od dawna się udzielałam i czuwałam nad naszą kochaną dolinką. :D
Gdy teraz dostałam SV mogę robić i robić! :D
Nie będę się niepotrzebnie rozwodzić, co się u mnie w życiu działo, bo myślę, że nie o to tu chodzi!
Najważniejsze, że wróciłam i mam pełno zapału do wykonywania zwiastunów!
Bądźcie dla mnie też wyrozumiali, ponieważ dawno nie miałam styczności z SV i dużo rzeczy zapomniałam, ale praktyka czyni mistrza!
Miałam nadzieję, że dam radę dodać zwiastun wykonany w SV, ale nie wyrobiłam się, więc dodaję zwiastun z jeszcze mojego starego programu (który swoją drogą był dziadowski), który nie jest jakoś najlepszy i jest zlepką trzech najwyżej czterech filmików. Więc nie jest zbyt najlepszy xD


 

Więc jak widać zwiastun nie zachwyca. No, ale nie chciałam wstawić pustej notki :D
 Na rozgrzewkę przyjmę jedno zamówienie, oczywiście jeśli ktoś chce je właśnie u mnie złożyć xd

Bardzo się cieszę, że  tutaj powróciłam :)

Pozdrawiam, Ada xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz