14 sie 2016

300. (767) Touch It

*14.08.2016r.*

Dobry wieczór!

Jeju, jak ja dawno nie dodawałam notki. :o Aż od maja, toż to zbrodnia. Dzisiaj postanowiłam się nawrócić i coś w końcu wrzucić. W ogóle widzicie ten magiczny numerek? To już trzysetna notka na naszej Dolince, jak to szybko zleciało! Wynik mamy już niesamowity, a do tego jeszcze troszkę i będzie tysiąc zwiastunów, haha. :D

Zwiastun, który chce zaprezentować, wykonałam już dość dawno, ale nie mam pojęcia, czy wrzucałam go już tutaj, czy nie. Zdaje mi się, że nie, ale jeśli tak, to przepraszam. :') Bardzo lubię tę pracę, choć jakość obrazu jest nie najlepsza. Będziecie musieli mi to wybaczyć. <3


Ode mnie na dzisiaj to tyle, przyjmuję zamówienia, i postaram się je oddać do końca sierpnia, bo w roku szkolnym to nigdy nie wiadomo, co będzie! 

Dobranoc, kochani!
Melodia. 

1 komentarz:

  1. Świetny teledysk, a muzyka dobrana idealnie! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń