22 sie 2016

304.(772) I Just Want You

*22.08.16r.*




Dobry wieczór!
Was też dobija fakt, że wakacje dobiegają końca?
Przychodzę do was odmieniona, a raczej pod inną nazwą, którą postanowiłam zmienić. "Fever" już od dłuższego czasu błąkało się po mojej głowie, aż w końcu postanowiłam ją wykorzystać.
Ostatnio zauważyłam, że mam zwyczaj wrzucania tylko jednego zwiastuna. Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza, a jeśli tak to proszę mi napiszcie to obiecuję, że się poprawie! :D
Wstawiam tutaj filmik który w sumie wyszedł przypadkiem, ale jestem z niego zadowolona. Dodałam go na inny kanał, ponieważ zdecydowałam, iż nie będę "zaśmiecać" mojego pierwszego kanału innymi filmikami, które nie są po prostu na zamówienie. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. 



To jest mój pierwszy crossover (tak to się chyba nazywa prawda? Jeśli nie to proszę powiedźcie mi jak to się nazywa xD). Jestem z niego zadowolona. Muszę jeszcze tylko nad dźwiękiem popracować. Mam nadzieję, że spodoba wam się ten filmik! Piszcie co o nim sądzicie, ponieważ sama jestem ciekawa jak go odbieracie :D


Mam do was jeszcze jedno małe pytanko. A mianowicie: 
Znacie kogoś kto wykonuje, albo kto mógłby wykonać baner oraz ikonkę( chociaż na ikonce aż tak mi nie zależy) na konto YT? Ponieważ ja szukam i szukam i znaleźć nie mogę, a być może wy będziecie bardziej obeznani w temacie :)
Ja już życzę dobrej nocy i ślę cieplutkie pozdrowienia!

Fever (czyli Ada xd) ♥

6 komentarzy:

  1. Czekałam na twoją notkę bo uwielbiam twoje zwiastuny haha
    Powiem tyle, że bardzo oryginalny pomysł i wykonanie mi się bardzo podoba. Montaż na prawdę na wysokim poziomie:D
    ponad to Stilles... dopiero zaczęłam oglądać teen wolfa bo po skończeniu the 100 nie mogłam długo się za żaden sensowny serial zabrać i powiem szczerze, że póki co jest to moja ulubiona postać:D na mojej liście fav psycho występuje na drugim miejscu zaraz po Jokerze ^^
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak miły komentarz!
      Ja ci powiem, że jestem bardzo zadłużona w Teen Wolf. Chociaż zatrzymałam się na sezonie 5A o ile dobrze pamiętam, bo się bałam, że nie wytrzymam dalej emocjonalnie xD
      A Dylan zrobił naprawdę dobrą robotę i pokazał swój profesjonalizm wcielając się w inną postać, diametralnie inną od której grał.
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Jejku jest cudowny. Naprawdę jestem w nim po uszy zakochana. Szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie oglądałam "połączenia" Stilesa i Eleny. Wszystko jest bardzo dobrze za sobą połączone i świetnie się to ogląda jako całość.
    Oby tak dalej! :D
    Pozdrawiam
    Shadow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę sie, że filmik ci sie podoba! <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że ci sie podoba!

      Usuń