20 sie 2016

303. (771) Not Today


*20.08.2016*

Aye! Witam wszystkich!
Nie mogę uwierzyć, że zostało już tak mało czasu do odpoczynku. Wakacje dobrze się jeszcze nie zaczęły, a tu już koniec. Cóż, co dobre szybko się kończy. 
Dobra, dziś przychodzę z jednym zamówieniem. Myślałam, że będzie jeszcze jedno, jednak nie mam żadnego kontaktu z zamawiającą (Misią), więc po prostu anuluję zamówienie. I piszę to tutaj, gdyż na mailu i tak nie dostałabym żadnej odpowiedzi. No cóż... 
Co prawda na kanale wstawiłam jeszcze dwa filmy, ale uznałam, że nie będę już Was męczyła filmami z tego samego anime co poprzednio, więc nie wstawiam, ale jak ktoś ma ochotę zobaczyć to są na kanale. Oczywiście anime jeszcze będę Was męczyła, ale innym... *tajemniczy wielokropek, tajemnicze plany*



Nawet mi się podoba. Ten zwiastun miał wiele zmian, kilkakrotnie mieszałam coś z jego kompozycją i takie tam, ale ostatecznie jestem nawet zadowolona. Mam nadzieję, że nie razi nikogo ten początek, gdzie wszystko jest inne kolorystycznie. To tylko przebłyski przeszłości, a nie chciałam dawać tego jako czarno-białe, bo wiem, że niektórych to razi. To chyba tyle co mam do napisania na temat zwiastuna.

Cóż, to na tyle. Kolejkę otwieram i przyjmę jakieś jedno, maksymalnie dwa, interesujące mnie zamówienia (tak, Aya będę wybrzydzać xd).
Do zobaczenia w następnej notce!
Pozdrawiam!
Aya

1 komentarz:

  1. Mi się tam podoba i nie mogę przestać go oglądać
    Jeszcze raz bardzo dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń