3 cze 2015

188.(528-529) The 90's

Witam!
Więc dziś tak jakoś z rana wstawiam ,ale odwołali mi dwie pierwsze lekcje! Nie wiem jak wy ,ale ja mam niezły zapierdziel w szkole, poprawianie ocen i wgl -,-'. Jednym słowem wykończyć się można xd

Dobra nie przedłużam .

Zwiastun dla Cathy Lambre 



Hmmmm... Nawet przyjemnie mi się go robiło, cóż myślę ,że nie jest taki zły! Poprawiłam go i ci go wysłałam na maila ,ale nie dopisałaś , wiec nie wiem co o nim sądzisz :D

Zwiastun dla Caroline.


Okeeee.... Ten zwiastun był trochę dla mnie problematyczny , bo co zasiadałam i otwierałam ten projekt to po chwili go wyłączałam. Nie miałam na niego pomysłu szczerze mówiąc. A jeszcze z tym piłkarzem nie było dużo filmików (i chyba dodam piłkarzy do nie wykonam),ano i nie wiedziałam jak uchwycić ,że ona dla niego pracuje jako sprzątaczka ;/. Jedyne z czego jestem tutaj zadowolona to z koloryzacji ,którą sama zrobiłam! Może nie jest idealna ,ale w końcu... Sama ją zrobiłam! :DKoniecznie napisz co o nim sądzisz c:


Jeśli chciałybyście coś poprawić, walcie śmiało! :)

Okeee to chyba wszystko! Kolejka nadal zamknięta, jednak myślę ,że otworzę ją już przy najbliższej notce c:.
Wiecie koniec roku i do tego dziś mam urodziny i mam totalny zapierdziel i robię jeszcze zwiastun dla naszej kochane Pauline i dla siebie :D .
All the love, Ada.

6 komentarzy:

  1. Hej, znawczynią angielskiego to ja nie jestem, ale zamiast "took care" w pierwszym zwiastunie powinno być "take care". ;) Poza tym zwiastun jest świetny, piosenka też wspaniała. =)
    Drugi zwiastun mnie urzekł, sceny ze skins. <3 No i idealnie dobrane kawałki z Baśką. Ten chyba bardziej mi się podobał niż poprzedni, aczkolwiek nie mogę zdecydować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Dziękuję!
      Jednak jest czas przeszły i 'take' zamienia sie na 'took' :D i będzie : On zawsze dbał o mnie/On zawsze sie mną opiekował :)
      Ściskam
      Ada xx

      Usuń
  2. Co to za aktor w ostatnim zwiastunie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten co się wypowiada to : Craig Roberts ,a ogólnie to w opowiadaniu jako główny bohater to :Marc Bartra c: Użyłam go ,ponieważ są bardzo do siebie podobnie :)

      Usuń
  3. Jezus Maria!!! Teraz dopiero zobaczyłam, że moj zwiastun jest gotowy ! Dziewczyno jesteś booska ! Kocham cię za to <3 Jest idealny *.* Dziękuję, dziękuję, dziękuję !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i przepraszam, że rzuciłam Ci takie wyzwanie z Bartrą, ale świetnie sobie z nim poradziłaś (czego byłam akurat pewna po Twoich zwiastunach, które widziałam) :* No i nie bądź zła na Marc`a za brak filmików. To dobry chłopak jest, tylko parcia na szkło nie ma xd Jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń