18 cze 2015

195. (546-548) Happy!

Cześć!

Przybywam do Was dwa dni wcześniej niż się spodziewałam, ale to dlatego, że Lilly poprosiła mnie o małą zamianę. :D Jej notka pojawi się w sobotę, cieszmy się wszyscy! c;
Oddaję dzisiaj dwa zamówienia, reszta za dziesięć dni. ^^
CZAICIE, ŻE WSZYSTKO POPRAWIŁAM?! Melosia zdaje z paskiem, ach, ta duma! <3



Zamówienie dla #Dangerous:


Przyjemnie mi się nad nim pracowało, nie powiem. :D Jak tak patrzę na Harry'ego z przed 2-3 lat, to normalnie nie wierzę, co on zrobił z włosami. ;-; To aż boli. Wtedy wyglądał tak idealnie, a teraz to nie długo będzie miał włosy do kolan. :C


Zamówienie dla Dianeczk aa:


Przez cały czas zastanawiam się z jakiej paki ja przyjęłam to zamówienie. o.O Na podstronie mam napisane, że nie wykonuje fantasy, a tu proszę. Do tej pory nie wiem, co mną kierowało. Mimo to mam nadzieję, że nie będziesz aż tak zawiedziona, bo ja kompletnie nie radzę sobie z taką tematyką. 


Zamówienie specjalne:


Zwiastun, który wykonałam przed chwilką na bloga przyjaciółki. c; Praca z Magixa, ale powiem Wam, że coraz szybciej idzie mi praca w nim. :D Mam nadzieję, że filmiki Wam się spodoba, bo ja w sumie nie wiem, co o nim myśleć. xd


Przyjmuję zamówienia! <3 Teraz zaraz wakacje i mogę szaleć, a co! :D


Ogłoszenie!

Bo bym zapomniała! Razem z resztą załogi postanowiliśmy założyć Zwiastunowy Kącik! :D To coś na kształt Kartoteki Zwiastunów, ale ta niestety upadła. :c Mimo to my chcemy dalej kontynuować tą zabawę, którą w świat zwiastunów wprowadziła Kartoteka. Mamy nadzieję, że dołączycie do obserwatorów bloga, bo będzie tam mnóstwo zabawy! :D





To ja kończę, pozdrawiam i do następnego! <3




2 komentarze:

  1. Jezu jest genialny. Na prawde. Po mimo, że ich nie robisz dziękuje za przyjęcie i za twoją pracę. Jest super. Jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń