8 sty 2016

254. (684) Is too late

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was tylko z zaległymi życzeniami świątecznymi.....Wiem, w porę się ogarnęłam....
Na swoją obronę mam to, że filmik gotowy był 23, ale po wrzuceniu na yb został zablokowany. Postanowiłam Wam go pokazać chociaż już 8 stycznia 2016 bo pomimo moich początkowych narzekań (przepraszam Was Dziewczyny za to ;* ) efekt końcowy nie jest najgorszy.

Dzisiaj zabrałam się za zwiastun wolny który miał znaleźć się w tej notce ale jak na samym początku zaznaczyłam zabrałam się za niego dzisiaj i w dwie godzinki nie wyrobiłam


A oto mój świąteczny filmik z życzeniami


PS: przepraszam za jakość.... na yb za pewne byłaby lepsza




granger pisałam do Ciebie w wiadomości e-mail ale nadal nie dostałam odpowiedzi. Bez tych informacji nie mogę ruszyć z realizacją zamówienia. Proszę o szybki kontakt w miarę możliwości ;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz