26 sty 2016

262. (699-700) It's a new world

Witajcie!
Jak pewnie zdążyliście zauważyć, jestem tu nową stażystką. Cóż więcej mówić, nazywajcie mnie Caroline, lub jakimś skrótem, jak chcecie ;)

Dzisiaj mam dla Was dwa zwiastuny na moje blogi, dzięki którym zostałam tutaj przyjęta, za co bardzo dziękuję. Jako że to trailery robione pode mnie, są dość długie. Cóż poradzić, lubuję się w zwiastunach 2-3 minutowych. Następnym razem zrobię jednak krótsze.

To bez zbędnego przedłużania, oto one:





Moja kolejka, jak się nie trudno domyślić, jest otwarta. Jakby ktoś chciał zwiastun, zapraszam :)

Pozdrawiam
Caroline

4 komentarze:

  1. O wow. Jestem pod wrażeniem poważnie. Masz bardzo duże umiejętności i tworzysz długie filmiki (ja też jestem ich fanką). Dodajesz głosy i dobrą muzykę, sceny z dobrych filmów. Szkoda tylko, że tak mało napisów, ale wiem, że niewielu ludziom się one podobają. Po tym co zobaczyłam przejdziesz staż na pewno, jeśli tylko wyrobisz się z zamówieniami. Życzę szczęścia i weny, a na twoje blogi z chęcią zerknę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, od razu chce się montować dalej <3
      Wiem, ale niestety nie jestem fanką napisów i jakoś tak zawsze psuły mi one film. Ale nie martw się, zamiast napisów będzie lektor ;)
      Jeszcze raz dziękuję! Będę się starać :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super zwiastuny
    Długie zazwyczaj nie umiejętnie robione są do dupy
    Tak więc
    Ciebie to w żadnym calu nie dotyczy
    Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, staram się żeby jakoś to wyglądało ;)

      Usuń