10 sty 2016

255. (685-687) Centuries


Cześć i czołem!
Już druga notka na DZ, jeszcze jedna i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Mam nadzieję, że nowy rok rozpoczęliście miło i przyjemnie. Tak czy nie, życzę Wam, aby był to dobry rok :) 
Ale teraz przejdźmy do tych moich zwiastunów. 


Avengers
Czy tylko ja ich ubóstwiam? Zwiastun nie wyszedł najgorzej. Miał na celu pokazać przekozactwo Mścicieli i chyba jako tako wyszło :)


X - Men
Mimo, że za tą grupą nie do końca przepadam to muszę przyznać, że wyszło mi chyba lepiej niż Avengers. Co prawda pomieszałam trochę w fabule, bo zrobiłam tak, że najpierw musieli lecieć po Quicksilvera aby pomógł im uwolnić Magneta/Magneto, ale trudno. Nie mogłam się powstrzymać i musiałam dodać Evana Petersa, którego uwielbiam. Może w przyszłej notce dodam coś z American Horror Story?


Pozdrawiam,
Aya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz